Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedt nok - Foredrag med Den Fede Coach

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Og tak for alle de super gode råd!!!

 

Martin, det kunne faktisk være noget jeg kunne overveje, at gøre. Jeg har masser af værktøjer og leve "regler" som kunne optages m.m.

 

jo, det var måske en mulighed. Tak for ideen :)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kenneth,

Det var så lidt! Når du nu er blevet millionær på at sælge online coaching (på engelsk) til hele verden, så giver du en middag!

I øvrigt var jeg lige inde på din hjemmeside. Faktisk ville det være fantastisk, hvis du havde en videopræsentation af dig selv, frem for den massive (!) tekst omkring, hvem du er. Jeg kunne forestille mig, at mennesker, som har svært ved at have energi og overskud til sig selv, også har svært ved at tage sig sammen til at læse denne tekst... derimod ville en videopræsentation være nemmere at "overskue"...

Samtidig vil du jo så være en levende reklame for, hvorfor folk skal købe nogle af dine ydelser som coach, da bare din historie omkring dig selv vil være inspirerende for mange mennesker!

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
>> I øvrigt var jeg lige inde på din hjemmeside.
Faktisk ville det være fantastisk, hvis du havde en videopræsentation
af dig selv, frem for den massive (!) tekst omkring, hvem du er. Jeg
kunne forestille mig, at mennesker, som har svært ved at have energi og
overskud til sig selv, også har svært ved at tage sig sammen til at
læse denne tekst... derimod ville en videopræsentation være nemmere at
"overskue"...

Nu skal vi jo ikke gøre overvægtige helt hjælpeløse. Det at være overvægtig, har ikke nødvendigvis noget at gøre med om man har energi og overskud til sig selv. Så simpel en generelisering, er jo næsten diskriminerende efter min mening.
Ganske rigtig har flere overvægtige ikke overskud til at gøre meget ved deres vægtproblematik - men derfor kan det sagtens være, at flere overvægtige har energi og overskud til meget andet, der også inkludere " sig selv".Fx at være god til sit job, have et dejligt familieliv - hjælpe andre som coach (hvorved man også kan hjælpe sig selv).

Men en videopræsentation, synes jeg da under alle omstændigheder kunne være en sjov ide :)

Tilmeldt 2. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ''den fede coach''

 

Jeg har godt se, at du holder foredrag, og syntes det var sejt gået når du var nystartet.

 

Jeg arbejder selv en del med overvægt - det vil sige, generelt arbejder jeg med coaching og rådgivning til at forandre og optimerer sin sundhed og livsstil. Det er hvad enten det drejer sig om overvægt, stressproblematik eller generelt at man gerne vil have mere energi og succes ud af livet.

Jeg har en noget bredere vinkel på det end dig, idet jeg udover at arbejder meget med målsætning og at give muligheder i stedet for alle de begrænsninger, de oplever, så giver jeg både på foredrag, kurser og dem, der ønsker individuelt en del viden omkring  hvordan alle faktorerne i livsstilen som kost, motion, søvn, væske og stress spiller ind på hinadnen og hvad der så konkret er at gøre ved det. Dvs. jeg fortæller om sukker, laver kostplaner, fortæller som indkøbsguide etc.

Min baggrund er cand.pæd.soc sammen med uddannelser i personlig træning og ernæringskonsulent.

 

Din tilgang er god, om end mange overvægtige ikke endnu er parat til at være humorristiske om det - og de vil endnu gerne vide, hvad de skal gøre med kost - og det giver jeg dem, men pakker det ind således at de meget får motivation og ansvar.

 

Jeg er bosiddende i Århus - som dig - og holder selv foredrag, men det er ikke noget, det er let - afholder et d. 25 april.

 

Du er velkommen til at at se min hjememside www.sundhedsgps.dk og du kan da ringe, så kan vi tage en kop kaffe og jeg kan evt. inviterer dig i et netværk jeg deltager i, som er meget buisness.

 

hilsen Lotte

cand.pæd.soc og personlig livsstilscocah


 

 

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)