Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé bæredygtig?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Mads Ulbæk:

Er der slet ikke nogen der vil hjælpe? :)

Det her er et forum - ikke en kontaktside. Hvis du nu havde beskrevet din idé i første indlæg, kunne det have medført en spændende og inspirerende debat. Hvis du ikke er parat til at dele din idé eller fx stille konkrete spørgsmål, bør du overveje, hvorvidt debatten på Amino.dk er stedet.

I øvrigt skal du ikke være så bange for at dele din idé. Det er min helt klare overbevisning, at den feedback du får langt overstiger den lille risiko for, at nogen skulle "stjæle" din idé.

Er enig med Magnus, mere end 9/10 gange er jeg overbevist om man får mere konstruktivt ud af at brainstorme på ideen, jo flere input du får - desto bedre forberedt er du. 

Der er ingen der siger du behøver gå i detaljer, så længe detaljerne er i dit hoved så kan folk ikke stjæle det nøjagtig samme ide som du har. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv siger, handler det ikke bare om idéen men mere om, hvordan man fører den ud i livet. Jeg tror derfor ikke, at man skal være bange for at offentliggøre en smule af sin idé - hvis man i bytte herfor kan få noget feedback som fører én skridtet videre. 

Mvh

Linnart S Felkl

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I meget få tilfælde kan en idé blive kopieret 100% - der vil altid være forskelle. Det svære er at være first mover. Tag hellere en kendt branche og forfin /forbedr den.....

Michael

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undskylder, men her i starten føler jeg selv, at jeg ikke kan offentliggøre det lige nu :) 

I får en pb, dem der har bedt om det :)

Hvis jeg ikke føler jeg får nok hjælp, bliver idéen smidt op her :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg vil godt høre om din idé bare smid mig en PB, jeg er selv idémaker

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Ulbæk:

Jeg undskylder, men her i starten føler jeg selv, at jeg ikke kan offentliggøre det lige nu :) 

I får en pb, dem der har bedt om det :)

Hvis jeg ikke føler jeg får nok hjælp, bliver idéen smidt op her :)

Hej Mads

Du er også meget velkommen til at smide en pm til mig. Men vil da sige som de øvrige, del den her. Syntes der er meget bedre muligheder for dialog, når alle kan se hvad der skrives, fremfor en hulens masse pm'er. Og du har også større mulighed for at der kommenteres på tværs.

Du virker i øvrigt som typen der får et hav af ideer...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)