Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne idé bæredygtig?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fået en forretnings idé, som efter mit eget hoved lyder rigtig god.

Problemet er så bare at der lang vej fra god idé i hovedet til god idé i virkeligheden! 

Derfor søger jeg folk til at rådgive mig angående min idé. 

Det skal helst være folk med egen virksomhed med ansatte, men alle andre er også velkommen.

Så jer som er interesseret i at hjælpe mig med at se om idéen er bære dygtig, må meget gerne smide deres mail herinde, og de vil så modtage en mail fra mig, med idéen. Kan også skrive det som privat besked herinde. 

Grunden til at jeg ikke vælger at poste idéen inde forumet er at den ikke skal være tilgængelig for "alle"

Håber at hører fra nogen :)

 - Mads U  

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ikke nogen der vil hjælpe? :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Ulbæk:

Er der slet ikke nogen der vil hjælpe? :)

Du ville få et hav af svar og folk der ville tilbyde deres hjælp, hvis du bare smed ideen ud. Men på den anden side forstår jeg dig også, og det er selvfølgelig helt op til dig selv. Dog er det nok den eneste løsning, da det er de færreste der vil til at bøvle med at tage kontakt osv..

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også rigtig gerne have smidt idéen ud, hvis det bare var muligt at lukke debatten igen :) 

Men ja, vil lige tænke over det :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal selvfølgelig ikke smide Ideen ud (et produkt etc.) hvis det er noget der kan patenteres, og du har i sinde at gøre det.  For så er det ikke længere muligt, men det er også et stort bøvl og tager en helvedes masse tid.

Men ja tit er det svært at tage skridtet og gå offentligt med sin ide, det kræver lidt nosser. Det der hvert fald har hjulpet mig er at jeg altid ved at jeg kan gøre Ideen bedre end eventuelt folk der ville kopiere, da man tit er meget længere fremme med udtænkning og finpudsning af koncept/ideen, + man er meget mere motiveret. Vil folk kopiere, er der jo massere at gå i gang med. Yes

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg tumler selv med koncepter og ideer og synes, at det er sjovt. Smid mig bare en PB og jeg vil læse med stor interesse.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det ser vidst ikke ud til at du har aktiveret private beskeder?

Udover det er du meget velkommen til at skrive lidt om idéen til mig, så skal jeg nok kigge lidt på det :)

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

I har begge fået en besked :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

smid også gerne en pb til mig :)

mvh. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Ulbæk:

Er der slet ikke nogen der vil hjælpe? :)

Det her er et forum - ikke en kontaktside. Hvis du nu havde beskrevet din idé i første indlæg, kunne det have medført en spændende og inspirerende debat. Hvis du ikke er parat til at dele din idé eller fx stille konkrete spørgsmål, bør du overveje, hvorvidt debatten på Amino.dk er stedet.

I øvrigt skal du ikke være så bange for at dele din idé. Det er min helt klare overbevisning, at den feedback du får langt overstiger den lille risiko for, at nogen skulle "stjæle" din idé.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)