Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bykort illustration, bliver til CMS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg er ved at få designet en mindre by (isometrisk vinkel), som jeg snart modtager som psd fil. Herfra skal jeg have bygget indhold på, som er artikler og video, der beskriver steder og sitationer i byen.. fx. en færdselsuheld, et brækket ben, eller såmen bare en artikel om hvor røgalarmerne, placeres i huset. 

Der er ingen bevægelse, så som sådan er bare et billed, der via fremhævede områder viser artikler og video. Et kort eksempel er linket her http://www.dbi-net.dk/anvendelseskategori_3.asp hvor i ser et kort, dog kun en bygning.

Problemet er bare at måden eksemplet er bygget op på, ikke giver selvstændige sider, og jeg vil derfor hører om I har nogle ideer til en god teknisk måde at løse mit "problem" på? 

Kortet skal være "hovedvejen" ind til artiklerne, men der jeg overvejer også en top/bund menu bar, der også giver adgang til de samme artikler. 

Har du en god måde dette kan løses på, eller har du set eksempler på dette?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Ønsker du at artiklerne skal åbne på seperate sider ved klik på et element på "kortet"? (Og altså _ikke_ som i en popup som i eksemplet?)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Det lyder umiddelbart som en omgang custom-jquery kode du skal ud og have fat i, det lyder dog ret simpelt så det burde ikke være så dyrt :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Mest optimal, så åbner den siderne hen over kortet, således at man stadig fornemmer man er på kortet, og kan lukke siden ned ved at trykke på et rødt kryds. Dermed vil de der kommer til undersider fra søgemaskinerne også få oplevelsen af "kortet". 

Så det skal være ligesom eksemplet, dog kun visuelt, da eksemplet ikke har unikke URLér.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt, det vil jeg kikke nærmere på..

Tillykke med fødselsdagen :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Perfekt, det vil jeg kikke nærmere på..

Tillykke med fødselsdagen :)

Mange tak :-) Hvis det går helt galt må du jo sende en mail eller ringe, som sagt tror jeg ikke det er så kompliceret at lave :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)