Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe Facebook fans / Likes i DK?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået nogle gode tilbud på FB Fans/"Likes" fra udenlandske virksomheder. Men vil gerne matche det med danske virksomheder.

Er der nogen der kan "sælge" eller levere reelle og danske Facebookfans/Likes til en Facebookside?

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hfruergaard:

Jeg har fået nogle gode tilbud på FB Fans/"Likes" fra udenlandske virksomheder. Men vil gerne matche det med danske virksomheder.

Er der nogen der kan "sælge" eller levere reelle og danske Facebookfans/Likes til en Facebookside?

Hej,

du kan lige prøve at læse denne her igennem : http://www.amino.dk/forums/t/107486.aspx

Jeg synes ikke rigtig jeg kunne finde noget steder hvor man kan købe facebookfans.

Good luck

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil bruge det til?

Er det ikke bedre at have 100 likes, der er interesseret i dit produkt, som køber dine varer og som vil dele dine opdateringer, end have 10.000 likes, der kun er medlem fordi de har fået penge for det?

Mvh

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jo det ville det være i den sammenhæng at de 10.000 likes ikke var relevante for dit produkt/ydelse eller at de ikke var blevet fundet med sammenhæng til den målgruppe som du har defineret for dit produkt.

Sammenlignet med Facebookkampagner hvor man ligeledes betaler for "fans" eller "likes", der er det jo reelt samme fremgangsmåde man benytter sig af.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hfruergaard.

Der er lige noget du har misforstået tror jeg.

Forskellen på at købe 'likes' og bruge 'facebookkampagner'.

Når du bestiller 10.000 indiske facebook 'likes' så sidder der tre indere, opretter 10.000 profiler, og trykker *LIKE* på din side. Det har meget tæt på ingen værdi. Man kan snakke om at giver en bitte værdi, i den forstand, at folk kan se der er mange fans, så tror de der er en masse at hente, og trykker dermed også *synes godt om*. Men du skal ikke regne med at sælge til disse 10.000 'mennesker'.

Facebook-kampagner, der er det rigtige mennesker. Dermed har du en chance for at sælge til disse mennesker.

Det er to forskellige slags 'mennesker', men skal du tjene penge, så skal du gå efter 2'eren.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)