Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Budget-webshop-tøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er indehaver af en tøjbutik, jeg ønsker som mit næste skridt at etablere en webshop, med salg af tøj, accessories, sko m.m.

Mit kald på hjælp drejer sig om budgettet... Hvad kan jeg forvente at omsætte som minimum om mdr. ex. moms i opstarten?? Tøjet er i mellempris klassen 200-700,-

Jeg forventer ikke det store, men hvad er realistisk at satse på som minimum???

Håber der er nogle der har et kvalifiseret bud.

Rigtig god aften.

Kh. BT

Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen bud
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du stiller et spørgsmål som stort set er umuligt at svare på.. for alt afhænger jo af hvor dygtig du er til at trække trafik til sitet, og hvordan og hvorfra du regner med at din skal komme.. Er det dine nuværende kunder fra din fysiske butik, er det trafik udelukkende fra organisk trafik, trafik fra adwords, facebook eller andre sociale medier.. Og igen hvor meget trafik regner / håber du på at kunne trække, og hvor stort er din markedsføringsbudget til nethandel, og forvetning til ROI..

Nogen gange er det nemmere at regne baglæns, hvor du træffer en beslutning om hvor meget du min. skal omsætte for, for at det er interessant for dig at drive en webshop ved siden af din fysiske butik.. Og så kan man så regne lidt på, hvor meget skal bruges for at tiltrække den trafik der skal til, for at nå dine omsætningsmål...

Ikke meget hjælp, - det ved jeg godt - men det er umuligt at svare præcist på dit spørgsmål pga. de mange hvis'er, og hvor meget du er villig til at investere..

/ Ulrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)