Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

META Tags? er det godt at have eller ej?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Poulsen:

Alle snakker om selve den organiske rangering af ens website i Google, når de omtaler Meta-keywords. Men betyder keywords heller ikke noget i forhold til, når folk søger på et bestemt ord? Hvis en person søger på et ord, som jeg har som Meta-keyword, er der så ikke en større chance for, at personen finder min side?

Nej meta-keyword er som sagt ligegyldigt i dag for de fleste søgemaskiner, og tillægger dem ingen værdi. Inddrag i stedet ordene i dine tekster (den bedste keyword densitet er 4-5%)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det var ikke almindelige tags, men Meta Keywords. Jeg ved ikke hvorfor de valgte den metode. Umiddelbart vil jeg tro det er fordi det var det de havde i forvejen. I gamle dage virkede Meta Keywords jo - og tags kom først senere.

Jeg opfatter Meta Keywords som forældet teknologi og ville ikke bruge energi på det. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Nej, det var ikke almindelige tags, men Meta Keywords. Jeg ved ikke hvorfor de valgte den metode. Umiddelbart vil jeg tro det er fordi det var det de havde i forvejen. I gamle dage virkede Meta Keywords jo - og tags kom først senere.

Jeg opfatter Meta Keywords som forældet teknologi og ville ikke bruge energi på det. 

Ja okay, men jeg tror at det forvirrer mere end det gavner for trådstarteren :=) 

- Helt klart. Lad være med at spilde din tid på det. Brug 2 sekunder på det (højest!) ved hver side - og hvis det ikke er integreret i dit system, så lad være med at bruge tid på at finde en løsning, hvor du kan integrere det! 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danny Poulsen:

Alle snakker om selve den organiske rangering af ens website i Google, når de omtaler Meta-keywords. Men betyder keywords heller ikke noget i forhold til, når folk søger på et bestemt ord? Hvis en person søger på et ord, som jeg har som Meta-keyword, er der så ikke en større chance for, at personen finder min side?

Hvad der var sandhed i 2007 er det stadig i dag: Meta Tags.

Af årsager der går 100 km højt over mit hoved er det uendeligt svært at  få aflivet myten om meta keywords. Ikke engang når Matt Cutts direkte og utvetydigt bekræfter, at de overhovedet ikke læses, hjælper det:

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)