Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis: spor din pakke løbende via e-mail

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her er en gratis nyttig service til dig Smile Nu kan du få e-mails når der er opdateringer på dit Post Danmark track & trace nummer. Siden det drejer sig om er Track-trace.dk og er en erstatning for Post Danmark-systemets mangel på muligheder.

Som i kan se, hvis i går ind på siden, så står undertegnede bag den. Jeg elsker når jeg har "pakker ude at flyve" men er desværre meget ivrig (fanatisk), så tjekker konstant mine T&T for opdateringer. Det ville jeg gerne være fri for, så derfor denne service som jeg ligeså godt kan dele med jer andre.

I og med at det er bygget over e-mails, så kan ens iPhone etc. sættes op til at vibrere ved opdateringer.

For ikke at gøre dette til alt for meget reklame for min side, men nærmere reklame for typen af service, så kan jeg nævne at der findes flere applikationer til fx iPhone der har en lignende funktion. Der er bl.a. Parcels og Delivery Status Touch, som dog begge koster 5$. Denne kategori har, så vidt jeg har forstået, også netop det formål at give et godt tilbud (her gratis Wink). Hvis denne tråd ikke går ind under denne kategori´s formål, så sletter jeg naturligvis tråden med det samme.

Forbedringer og rettelser er meget velkomne Smile

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sgu da en genial tingYes Jeg prøver sgu lige med en pakke jeg har på vej.

Det ville være endnu mere genialt, hvis man havde mulighed for at modtage sms med opdateringer

Fra Århus
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

Det ville være endnu mere genialt, hvis man havde mulighed for at modtage sms med opdateringer

Hej,

tak for input Smile. Ja, det ville det helt sikkert - desværre koster dette penge. Og da tjenesten er gratis er dette ikke muligt. Til gengæld kigger jeg på en løsning der giver besked igennem Facebook (via "notifications", e-mail eller sms). Dog har de indtil videre lukket for at sende private beskeder. Angiveligt pga. spam - hvilket er mærkeligt, da det er muligt at spamme en brugers "wall" ligeså tosset man vil.

Med venlig hilsen, Lasse Espeholt
track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)