Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tiltrækker jeg besøgende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vil gerne have forslag til at få folk til at bruge mit site:

http://weeknumber.eu/

Primært vil jeg bare gerne have folk til at bruge siden (den blev oprindeligt skabt for nemt at kunne fortælle hvilket ugenummer vi er i ... men da jeg kedede mig en weekend blev det til en kalender istedet).

Sekundært ville det selvfølgelig være rart at folk klikkede på mine Google reklamer .. men det er på ingen måde mit primære concern :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Din eneste chance er at søgemaskineoptimere den rigtig godt. Normalt vil man jo hellere have en smuk kalender, hvor der også står hvilken uge det er. Og helst også offline. Jeg forstår ikke helt din målgruppe, og hvordan nogle mennesker ville besøge den jævnligt.  

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Din eneste chance er at søgemaskineoptimere den rigtig godt. Normalt vil man jo hellere have en smuk kalender, hvor der også står hvilken uge det er. Og helst også offline. Jeg forstår ikke helt din målgruppe, og hvordan nogle mennesker ville besøge den jævnligt.  

... ja, eller kigge på hvordan danskerefranskmænd eller engelsktalende mennesker har gjort...

/JG

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang imellem søger jeg på "kalender", men jeg tænker, at der umiddelbart er mange af dem, og at den ene groft sagt kan være ligeså god som den anden. Nok ikke helt let at gøre den til en "pengemaskine"!

Skal ikke gøre mig klog på det, men det er, hvad jeg forestiller mig.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg kan heller ikke se ideen med en online kalender, jeg selv bruger outlook.

Men en ide kunne være at der skal noget mere tekst på siden. Dette kunne fx være i form af kalenderens historie, forskellige kalenderes historie. historie om dato tid osv.

Det kunne også være i form af mærkedage/helligdage for forskellige lande, hvor man også der kunne skrive historien bag mærkedagen.

Det kunne være i form af kendte personer rundt om i verdenen, den dag de blev født. eller bare deres fødselsdag.

Det kunne være i form af at du laver kalenderen grafisk pænere, og udbyder den som et stykke gratis software, ja der findes mange i forvejen, men det kunne være en mulighed, hvor du samtidig også kan skrive en del tekst om det stykke software.

Ja mulighederne er mange, men uanset hvad, hvis du skal have meget mere ud af den hjemmeside bliver du nød til at få mere tekst på den.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sex sælger så hvad med lave det med kalender med frække piger en til  herre og en fræk kalender med hotte mænd til kvinderne

Der kunne også laves en kalender til børn der åbne andre sjove ting Rasmus klump, fedtmule og alle Disney figur mv.

Der skal også laves diverse andre ting der sker på siden , derved mere indhold til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint med en kalender, men den er lidt tam efter min mening.

Her er nogle forslag til, hvordan du kunne pifte den op og den blev mere brugbar for intereseret.

1. Gør noget mere ud af designet, så den ikke fremstår så kedelig.

2. Lav en søgefunktion, hvor du kan lede efter helligedage og finde ud af, på hvilken datoer de falder.

3. Lav et galleri med spændende free downloads af skrivebordsbilleder til computeren. Opfordre evt. fotografer/illustrator og andre kunstner til at sende forslag ind og tilbyd links til deres sits, til gengæld.

4. Tilbyd nyhedsbrev, med en mdl. kalender tilsendt til deres baggrund på skrivebordet.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)