Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web-NGO søger hjælp eller sparring til hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der ved, hvordan man kunne skaffe en god hjælper til at oprette hjemmeside. Vi er 2 "amatører" der laver hjemmesiden nu men kunne være super godt med en der har overskud til at hjælpe eller sparre lidt med os i forhold til at hjemmesiden får formidlet det budskab som den skal.

Det er en frivillig web-organisation som har til formål at lave bæredygtig forretning med udviklingslande, først i Afrika.

Men hvis du har lyst til at hjælpe os eller kende nogen der kunne hjælpe med hjemmeside opbygningen må du meget gerne skrive her. Vi har indtil videre lavet alt i Joomla.

VH Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

hvad søger i mere eksakt?

Var det måske en idé med et link til den nuværende side?

Brian

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Jamen det er fordi vi er et lille team som arbejder på at lave vores hjemmeside færdig. Men da vi ikek er professionelle ville det være fedt med nogen indover at kunne sparre med eller eventuelt uddelegere nogen arbejdsopgaver til. Det vi skal det er at skabe sociale investeringer i Afrika - feks mikrofinans til fattige. Dermed skal der laves en webshop hvor man kan låne til disse små projekter .

Vi har ikke et link til siden endnu da den først bliver lanceret i marts ca.

Hvad arbejder du med ? Du kan også finde mig på skype under roothog :-) Så kan jeg forklare dig alt der :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Roothog:

Hej Brian

Jamen det er fordi vi er et lille team som arbejder på at lave vores hjemmeside færdig. Men da vi ikek er professionelle ville det være fedt med nogen indover at kunne sparre med eller eventuelt uddelegere nogen arbejdsopgaver til. Det vi skal det er at skabe sociale investeringer i Afrika - feks mikrofinans til fattige. Dermed skal der laves en webshop hvor man kan låne til disse små projekter .

Vi har ikke et link til siden endnu da den først bliver lanceret i marts ca.

Hvad arbejder du med ? Du kan også finde mig på skype under roothog :-) Så kan jeg forklare dig alt der :-)

Hej,

jeg arbejder primært med præsentationssider, og har ikke erfaring i webshop.

I ønskes al held og lykke med Jeres ambitiøse projekt.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Det lyder som et dejlig rart projekt. Vi har arbejdet meget med Joomla, og Magento løsninger, så vi kan helt sikkert hjælpe. Jeg har skrevet en PB til dig/jer!

med venlig hilsen og håber på at høre fra fra jer

Mads Sonne Bremholm

STANDOUTDESIGN.DK - Go free, go open source
Magento + Joomla + websites + ecommerce
FACEBOOK
TWITTER

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

 

Jeg har svaret på din mail. Har du fået mailen ?

 

Chr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)