Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal søgeord i sidetekst?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner

Hvor mange gange bør søgeord max optræde i en webside's tekst ?

Jeg røg 6-7 pladser ned for en uges tid siden, tænkte jeg var røget i et filter og har grublet over problemmulighederne, så problemet komme efter jeg havde ændret noget tekst. Men havde selvfølgeligt også lavet andre småting, herunder justeret i titlen, betyder det mon en revurdering af siden ?

 

De bedste hilsener

 

Finn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det i meta description eller i selve brødteksten?

For i meta description skal den søgeorderet ikke optræde mere end 8 gange og max 160 karaktere.

Brødteksten skal have relevans og ikke bare en masse ingen ting snak og så skal ordre gå igen max 4 - 5 gange.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Danny Christensen:
Brødteksten skal have relevans og ikke bare en masse ingen ting snak og så skal ordre gå igen max 4 - 5 gange.
Dette kommer nu an på hvor lang teksten er.
Finn Pedersen:
Hvor mange gange bør søgeord max optræde i en webside's tekst ?
Det er som jeg skriver forskelligt fra tekst til tekst, men hvis du fx siger omkring 3-5% af din samlede tekst på siden uden fyldord.

Det er en god regel at holde sig til, da det ikke bliver for meget, det bliver letlæseligt og man får sine ord med. Husk samtidig også at have flere søgeord pr tekst, samt variationer.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danny

Tak for dit præcise svar, jeg beklager mit upræcise spørgsmål :-(

Jeg har været lidt ivrig med mine søgeord, så jeg prøver at justere teksten, bliver spændende at se effekten.

De bedste hilsener

Finn

 

 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn.

Når du sidder dig ned og skriver din tekster, så lad være med at tænk for meget på søgemaskineoptimeringen i selve teksten. Selvfølgelig skal du benytte dig af optimal title, brug af header tags, brug af alt-attributer osv, men forsøg at skriv selve teksten til dine brugere, fremfor søgemaskinerne

Dit keyword vil automatisk fremkomme i teksten i rigeligt omfang, og teksten vil ende ud med at være bedre og chancen for brugerkommentarer og andet nyt indhold, som virkelig er guf for søgemaskinerne, vil være større. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du skriver 160 karaktere. Er det ikke bare dem google viser ? jeg mener godt man kan bruge flere som google kun læser men ikke viser. Special godt hvis men gerne vil skrive noget seo vrøvl og ikke ønsker dette skal vises på google men blot læses af google ? 

Danny Christensen:

Er det i meta description eller i selve brødteksten?

For i meta description skal den søgeorderet ikke optræde mere end 8 gange og max 160 karaktere.

Brødteksten skal have relevans og ikke bare en masse ingen ting snak og så skal ordre gå igen max 4 - 5 gange.

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit svar.

Jeg går ind og arbejder med teksten, jeg har en fornemmelse af at jeg har været lidt for lystig med et par af mine hoved søgeord.

De bedste hilsener

Finn

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Hej du skriver 160 karaktere. Er det ikke bare dem google viser ? jeg mener godt man kan bruge flere som google kun læser men ikke viser. Special godt hvis men gerne vil skrive noget seo vrøvl og ikke ønsker dette skal vises på google men blot læses af google ? 

Danny Christensen:

Er det i meta description eller i selve brødteksten?

For i meta description skal den søgeorderet ikke optræde mere end 8 gange og max 160 karaktere.

Brødteksten skal have relevans og ikke bare en masse ingen ting snak og så skal ordre gå igen max 4 - 5 gange.

 

Jo det er rigtig at det er dem som google viser, når du kommer frem på google. Denne tekst er rigtig vigtig over for kunderne, så vel som google. For det er faktisk som også skal få dine kunder til at ville klikke sig ind på din side. Så faktisk vil jeg sige at det skal være en salgstekst. Og samtidig en tekst som også henvender sig til google. Derved det rette antal med søgeorderet og længden.

Jeg har ikke opleveret at det er en fordel at skrive "SEO vrøvl" efter de 160 karaktere. Det kan man godt ende med at blive straffet af af google. Og samtidig kan du ikke være sikker på at google tager de første 160 karakter. Den kan godt tage de første 50 karaktere og der næst de sidste 110 karaktere (hvis du har skrevet den længere end 160 karaktere).

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Hej Danny

Tak for dit præcise svar, jeg beklager mit upræcise spørgsmål :-(

Jeg har været lidt ivrig med mine søgeord, så jeg prøver at justere teksten, bliver spændende at se effekten.

De bedste hilsener

Finn

 

 

Det er bare iorden og det var så lidt.

Hvis du har flere spørgsmål kan du bare skrive :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)