Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af website.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Alle starter et sted, og det gør vi også. Vi er en lille virksomhed på 4 ansatte, som driver easy-solution.dk

Hvad synes i generelt om siden? Vi får nogle referencer ind her løbende (5 stk's!), men er der noget i synes VI kan forbedre?

Vi har overvejet nogle super tilbud for at få flere kontakter i form af kunder, hvad synes i om denne idé?

Også en tak til dette SUPER forum, det virkelig lækkert, med masser af inspiration.

Venlig hilsen

Anru N.
Easy Solution I/S
kontakt@easy-solution.dk
http://easy-solution.dk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanker:

 

DEN ER STOR!

Det gode Råd som Martin her fra Amino har nævnt flere gange, så har en hjemmeside kun 3 sekunder til at imponere hvilket den her side ikke gør.

leder selv efter et firma der kan lave en webshop for mig, lige nu er jeg ikke tiltrukket til jeres hjemmeside, selve designet på jeres side er gennemført flot

Udover dette så synes jeg ikke det er klart om hvad det i tilbyder, er det en hjemmeside, HP for virksomheder eller hvad, man skal lede lang tid for at finde ord som Webshop

16 venner på facebook er ikke en god salgs tale. :)

"3 års erfaring inden for webdesign og webprogrammering"

det er jo ingen ting i forhold til hvad andre kan fremvise?!?

 

Mvh.

Jacob 

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Tak for det hurtige svar. Tekst mæssigt skal vi nok have skrevet teksterne om. Det vil jeg sørge for!.

mht. facebook, der har du nok ret, det burde man nok fjerne.

Hvad mener du med det sidste ? Altså vores referencer eller?

 

Mvh.

Anru.

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre forbedringsforslag :))?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i har et flot design.

Som Jacob nævner kan det godt være svært at finde ud af hvad det er i tilbyder folk .. Gør det mere klart når man havner på hjemmesiden ..

Med hensyn til facebook, så synes jeg ikke det gør nogen forskel, man skal jo starte et sted .. Jeg startede også på 0 nu rammer jeg snart de 600 .. Og den har været synlig på shoppen fra da den blev oprettet ..

Ellers synes jeg det er et flot rent design ..

Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tusinde tak for dit input, jeg vil gå videre med tekstopsætning og om teksten skal ændres.

 

/Anru

 

Andre bud, kom gerne!

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg siger det lige ud af posen - jeg kunne ikke finde på at samarbejde med jer.

Siden i sig selv er vel okay, men ikke inden for jeres felt, jeg er sikker på at i kan gøre det noget bedre end der i har lavet her.

Under jeres ref. er den en reference til et billede galleri, hvorfor?

Det ser ud til at alle jeres ref. billeder er trykket sammen, hvilket ikke ser alt for godt ud og så er det jo ikke rigtige ref. for kunder bare nogen demo sider. Gør det tydeligt i stedet for.

Mht. seo, som i dag er yderest vigtigt for alle, er der på jeres egen forside udover jeres navn kun et søgeord i titlen, som så er velkommen?

Jeres egen sider svare både med og uden www hvilket er DC.

Under jeres kontakt er der noget der ikke er oversat til dansk.

Jeg tror i skal en tur tilbage til tegnebrættet og få styr på nogen ting inden i for alvor kan tilbyde jeres service til virksomheder.

Det her skal ikke kun forstås som et surt opstød drenge, men den er squ ikke helt god.

Op på hesten igen og så skal der nok komme noget meget bedre ud af det.

 

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har også lige taget et kig:

Kritik:

For det første syntes jeg den er alt for stor(altså lang), kunderne gider ikke scrolle hele vejen ned, for at se hele siden. Det skal være let at finde ud af og meget simpelt.

Når man har scrollet ned, så syntes jeg at teksten ser uprofessionel ud, med de store mellemrum mellem ordene og linjerne. Desuden syntes jeg også teksten er for lang, den burde være mere kompakt og intens(hvis du ved hvad jeg mener).

Det kan være det er en side-effekt af de store klaser af tekst, som gør siden meget åben, men jeg syntes også den virker lidt for "åben". Forstå mig ret, den er meget hvid, simpel og ærligt talt lidt kedelig måske. Som en kunde ville jeg forvente, at en forhandler på det område ville have lidt mere. Evt. noget i siderne om jeres e-mærkning, hvad i støtter, hvilke programmer i evt. bruger (eller hvad nu). 

Ros:

Flot top flash banner i toppen, som er det første man ser. Det ser professionelt ud, bl.a. på den måde den skifter billede osv. det kan jeg ihvertfald godt lide som kunde :-)

Generelt ser siden stilet ud, rolige farver, men pas på det ikke bliver for kedeligt. Det stilede kommer bl.a. af de "store" knapper, "Forside, Firma Profil............" som gør det meget let for mig som kunde, at navigere rundt. Store knapper trækker opmærksomhed :-D.

Når man har åbnet siden i sin browser, står et ikon og "drejer rundt" i ens. Det får mig også til at tro, at i har styr på hvad i laver, for det er ikke noget man ser så mange andre steder. 

Det var lidt idé og kritik fra en potentiel kunde, som ikke er professionel når det kommer til hjemmesider, jeg ved bare kun hvad jeg selv kan lide. :-D.

Fortsat god aften,

Over and out

 

 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Dit indlæg er super idet det er noget man kan forholde sig til! Selvom det selvfølgelig er en smule hårdt at høre, så er det rart når der bliver talt lige ud af posen.

Er helt enig i at referencerne skal laves om, således at de ikke ligner et billede galleri. Vi arbejder allerede på at få det stillet op på en mere professionel og mere præsentabel måde. Derudover er vi i gang med at dele referencerne op i "cases" hvor man således kan gå ind på en kundecase og se hvad vi har lavet for netop denne kunde. Desuden vil vi kontakte tidligere kunder for at få udtagelser om vores arbejde, således man også kan læse hvad kunderne synes om vores arbejde. 

Angående SEO (og måske generelt for hele hjemmesiden) har vi nok været lidt for ivrige efter at komme i gang, hvilket måske afspejler sig rundt omkring på hjemmesiden. Dette vil selvfølgelig blevet rettet op på, således at vi kan præsentere en hjemmeside, som er brugervenlig og appetitvækkende for brugerne.

Tak for din kommentar, vi håber vi i fremtiden kan byde dig velkommen til en hjemmeside som kan sælge vores produkt til dig!

Hav en forsat god dag.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Blå skrift type synes jeg gør det svært at læse teksten

Tekster meget tætskrevet tekster langt over 4 linjer mange tekster dette gør teksten svær at læse for ordblind

Overskriften siden er der velkomme ikke dit søgeord der siger hvad siden omhandler og jeg synes ikke titlen ikke titlen er sigende hvad siden omhandler det er denne her her titlen <title>Easy Solution | Velkommen</title> huske der kan være op til 67 tegn i titlen

Husk Cvr. Nummer på kontakt siden det synes jeg skaber mere troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)