Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min landing page?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen

Vi har lavet en website til et af vores projekter (www.ddbdetail.dk).

I den forbindelse er jeg ved at opbygge en landing page til vores Google Adwords annoncer. Jeg er dog rimelig ny inden for det at lave landing pages. Så jeg kunne godt tænke mig et høre jeres mening, ris eller ros omkring den side jeg har fået bygget op Smile

Landing page: http://www.ddbdetail.dk/index.php/download-demo/

Formålet med siden er at få folk, der leder efter et detailsystem, til at tilmelde sig vores nyhedsbrev, så de kan få linket til at downloade demoen tilsendt.

Alle ideer, ris og ros modtages Smile

Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

 

Det lyder som et spændende, men det virker lidt formelt og jeg synes at der mangler lidt spræl og liv på siden.

På demo-siden virker den meget teksttung, tænkt i forhold til det at skulle læse sig igennem teksten før man faktisk kan downloade demo´en. Burde det ikke være ligefor og meget overskueligt at gøre?

Måske et andet signalerende billede end himmel som baggrund. Hvordan skal det tolkes?

Ellers et udemærket site, kan godt lide layoutet men virker, som før nævnt, lidt mennesketomt.

Især i bunden, virker det meget lyst og blegt, og det er svært at læse.

 

Indenpå produktsiderne kunne bytte om på de kolonner (pris først og indhold bagefter) og man kan ikke printe den specifikke model..

print en oversigt over det valgte produkt etc.

- også mangler der lidt "share this", like-buttons etc.

 

hm, det var mine 5 cents

Hvis du vil have mere information eller sparring omkring hvad og hvordan man kan gøre, så send endelig en besked!

med venlig hilsen

Mads Sonne Bremholm

STANDOUTDESIGN.DK - Go free, go open source
Magento + Joomla + websites + ecommerce
FACEBOOK 
TWITTER

 

 

 

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Din primære call-to-action på denne landing page formoder jeg er formularen.

Derfor vil jeg klart anbefale dig at sætte denne langt mere i fokus. Du skal have en langt mere tydelig og større knap, gør skriften i indtastningsfeltet større og evt. placer formularen både i toppen og i bunde af landingpagen. Så skulle der vist ikke være nogen tvivl om at de besøgende får øje på din primære call-to-action.

Vil du gå skridtet videre, vil jeg anbefale dig at brugerteste og A/B splitteste dine side.

God søndag til alle på Amino. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bent

Det ville være en god idé at starte med at fortælle HVAD det er du sælger.

Prøv at udskifte ordet med "detail system" med "dims" og prøv at se hvor meget du selv forstår hvis du ikke ved hvad "dims" dækker over Smile

Vi have her i byen en såkaldt "Outlet Store". Måske er jeg tungnem eller ikke med på de fedeste "waves", men jeg har aldrig fattet hvad Outlet dækker over.

Og jeg tænkte, at det må da gå helt galt for dem. De havde KÆMPE gule plakater helt ud til landevejen, der RÅBTE til de 60.000 forbipasserende billister: "OUTLET STORE - 40% RABAT"

Der kom ikke en sjæl og efter 4 måneder var de lukket.

Hvorfor?

Fordi de ikke formåede at fortælle at de var en Isenkræmmer butik.

Håber, at du kan bruge det til noget Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads 

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på siden Smile

Jeg har kigget lidt på de ting som du skrev, og implementeret nogle af dem.

Mads Sonne Bremholm:

På demo-siden virker den meget teksttung, tænkt i forhold til det at skulle læse sig igennem teksten før man faktisk kan downloade demo´en. Burde det ikke være ligefor og meget overskueligt at gøre?

Jeg har reduceret teksten en hel del, og det virker som om det har haft en positiv effekt.

Mads Sonne Bremholm:

print en oversigt over det valgte produkt etc. - også mangler der lidt "share this", like-buttons etc

Det er en god ide med print knappen og det arbejder jeg på at lave Smile

Endnu engang tak for din hjælp Smile

Med venlig hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for dine forslag Smile

Thomas Høeg:
Derfor vil jeg klart anbefale dig at sætte denne langt mere i fokus. Du skal have en langt mere tydelig og større knap, gør skriften i indtastningsfeltet større og evt. placer formularen både i toppen og i bunde af landingpagen. Så skulle der vist ikke være nogen tvivl om at de besøgende får øje på din primære call-to-action.

Jeg har lavet en knap der er meget mere i fokus og prøver nu at se om det giver mere Smile

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det var faktisk en god idé, så jeg arbejder på at få skrevet teksten lidt om Smile

Med Venlig Hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ikke landingpage specifikt... og det er vist nævnt før... men links, nederst i højre side er helt umulige at læse på min skærm.. det alt for lyst (baggrund og tekst)...

Om der så på en landingpage i det hele taget skal være links, væk... skal jeg ik gøre mig klog på, men mener da at ha læst at det kan være en god idé at begrænse muligheder for at foretage noget der ikke er det primære formål med siden,

mvh

/almulimann

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Forslag:

  • Lav din action knap grøn, det virker
  • Fjern noget af den lange tekst og lave bullit points om alle fordelene.

Mvh

Holger

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej almulimann

tak fordi du kigge på siden Smile

almulimann:
Ikke landingpage specifikt... og det er vist nævnt før... men links, nederst i højre side er helt umulige at læse på min skærm.. det alt for lyst (baggrund og tekst)...

Jeg har fjernet linksne i bunden af siden og gjort den lidt længere, så det hvide ikke "skinder" så meget igennem

Venlig Hilsen
Bent Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)