Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google-udrensning: Efter link-katalogerne kommer turen til Wordpress-blogs

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fashion-Seller:

Se nu vender du dit indlæg om. For nu er det ik længere systemet, men indholdet som du kommentere... Og det er vel det, som Google skal vurdere!

Min holdning har hele tiden været at der vurderes på indholdet. Min pointe er blot at CMS-systemer som Wordpress, vil komme ekstra i søgelyset hos Google.

Jeg er også af den mening at Facebook og Twitter, vil miste kvalitet da spambølgen netop har ramt disse medier, så medmindre udbyderne af disse medier formår at få skruet ned for det indholdsløse, vil brugerne rette deres opmærksomhed mod andre og nye steder.

Hvor er Secondlife og MySpace i dag?

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nok google skal finde en måde at angribe den bølge af kommercielt spam som ruller ud over nettet. Hvordan de praktisk vil gøre det ved jeg ikke noget om. Jeg syndes det lyder meget voldsomt at angribe wordpress generelt. Jeg tror også at facebook skal til at gøre noget for at fastholde deres position. Der er nogen ting facebook er god til. Der er en helt naturlig cyklus i at virksomheder som facebook og MySpace bliver stort og træder så lidt tilbage og stagnere.

SEO-manden:

Hvor er Secondlife og MySpace i dag?

Så vidt jeg ved er MySpace ved at lukke og slukke og Secondlife lever en stille tilværelse. Jeg tror facebook kommer til at lide samme skæbne når reklamefolkende går amok og folk finder ud af at der er vigtigere ting i livet end at spille farmvile og se på ½ milliard menneskers ligegyldigheder. Jeg ville ikke købe aktier i facebook i dag til de priser de bliver handlet til og jeg tror fremtiden ligger i LinkedIn som har et koncept med langt mere indhold. For mig er kontakter der langt mere værdsat end facebook som er lidt ligegyldig. Jeg bruger den kun vis jeg ikke kan finde et telefonnummer eller at jeg vil skrive en besked til en gammel bekendt jeg ikke rigtig ser eller der er nogen der skriver til mig. Den er god til at holde en kontaktmuglighed åben sådan helt uforpligtende.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-manden:

Min holdning har hele tiden været at der vurderes på indholdet. Min pointe er blot at CMS-systemer som Wordpress, vil komme ekstra i søgelyset hos Google.

WP misbruges ik mere end Googles egen Blogger.com samt andre systemer... Det er bare antallet af WP sider, som er eksploderet...

SEO-manden:

 Hvor er Secondlife og MySpace i dag?

Secondlife var et dot com projekt, som bare fik en masse opmærksomhed...

MySpace er blevet et nichesite for musikelskere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO-manden:
Jeg er også af den mening at Facebook og Twitter, vil miste kvalitet da spambølgen netop har ramt disse medier, så medmindre udbyderne af disse medier formår at få skruet ned for det indholdsløse, vil brugerne rette deres opmærksomhed mod andre og nye steder.

Facebook og Twitter har da længe været ramt af spam, men det betyder ikke at der ikke også er kvalitet i blandt. Twitter har ofte været det sted, hvor vigtige nyheder har været bragt først - alene af den årsag kan det, du kalder for "det indholdsløse" i nogle tilfælde bringe vigtigt indhold og opdaterede nyheder.

SEO-manden:
Min holdning har hele tiden været at der vurderes på indholdet. Min pointe er blot at CMS-systemer som Wordpress, vil komme ekstra i søgelyset hos Google.

Google behøver ikke umiddelbart at gå efter et bestemt system for at finde tendenser, der tyder på indhold af enten god eller ringe kvalitet. Derfor må det være indholdet, der bliver udelukket fra indekset (ikke systemet) - hvis Google's algoritmer vurderer, at det ingen værdi har for andre end ejeren selv.

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)