Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af KTJ-media.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-media.dk har hjulpet mig ufatteligt meget med min side, vil dels gerne takke ham officielt og hermed give min anbefaling videre.......

 

Meget kompentent, skriver i et forståeligt og respektfuldt sprog....

 

Thumbs up herfra.... :) :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan også kun anbefale Kim til SEO arbejde. Mere arbejde til den mand NU . Han er Amino`s mest undervurderede SEO mand, og det kan vi ikke have !!

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg takker jer begge ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil da også gerne anbefale Kim og påpege hans venlighed til at hjælpe og besvare spørgsmål. Han er uden tvivl rigtig kompetent.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Projekting:

Jeg vil da også gerne anbefale Kim og påpege hans venlighed til at hjælpe og besvare spørgsmål. Han er uden tvivl rigtig kompetent.

Takker også til dig ;)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for at virke som en lyseslukker, men jeg kan ikke se hvilket formål et indlæg med en anbefaling har på Amino?

Det er trodsalt et debatforum.

I stedet vil jeg anbefale at sende din anbefaling videre til: www.trustpilot.dk

Og jeg understreger igen med al respekt - det er ikke for at pisse på nogen overhovedet.

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian A.:

Det er ikke for at virke som en lyseslukker, men jeg kan ikke se hvilket formål et indlæg med en anbefaling har på Amino?

Det er trodsalt et debatforum.

I stedet vil jeg anbefale at sende din anbefaling videre til: www.trustpilot.dk

Og jeg understreger igen med al respekt - det er ikke for at pisse på nogen overhovedet.

Mvh

Du slukker skam ingen lys eller pisser på nogen :) Det er fint du udtrykker hvad du mener, det skal der jo være plads til :) Men jeg vil da samtidig også mene at en kategori som "Jante-Tæskeren" er den helt rette at putte en anbefaling af nogen, og vil da også mene at det er det den blandt andet skal bruges til.

Der står i beskrivelse: Her praler vi uhæmmet af alt det der går os godt i livet. Fyr den af og lad Janteloven få et los i røven!

Så kan ikke se at hverken du, jeg eller andre bliver trådt over tæerne ved et sådan indlæg kommer på amino, hvor jeg trods alt bruger en stor del af min tid på at hjælpe folk i forskellige situationer, som fx de 3 personer ovenfor.

Men som sagt det er fint du kommer med dit besyv.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian A.:

Hvem fanden besøger Trustpilot?

Næ nej jeg bakker mere op om en tråd som denne... Så kan andre også finde den både på BIG G, Bing og herinde ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke det skal være muligt at anbefale andre her på Amino, hvor så?

Jeg finder det ganske passende (og positivt endda), når nogen vælger at anbefale andre - og Jante-tæskeren (fedt navn, i øvrigt) må være det helt rigtige sted.

Jeg kender ikke til KTJ-Media, udover fra de af hans debatindlæg, jeg har læst her på Amino. Men når jeg læser det de andre her i tråden har skrevet, så stemmer det meget godt overens med min egen opfattelse og det indtryk af KTJ-Media, jeg har fået via debatten her på Amino.

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 93
Fra  ECO Nordic Denmark Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

 

Først så vil jeg nævne jeres hjemmeside ser lækker ud... og top lækkert med en anbefaling fra Amino´s brugere... Jeg har netop lige skrev en mail til jer, desværre stå der at siden ikke fandtes da jeg trykkede send... måske skulle i lure på dette...

Super godt at nogle har lyst til at bruge tid på at hjælpe andre med at skrive noget positiv ...

udover det har jeg måske et job til jer... :)

 

Update:

tid siden jeg skrev til jer er cirka 10 min, har allerede nu fået et svar, kl er nu 00:15... det er sku kundeservice :D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)