Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webside-værktøjer (BETA) ønskes

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep de 4 har jeg, men det er sådan "addthis", som levere facebook like og andre sociale værktøjer, gerne vil have dem. så de er egentlig ikke helt tomme jeg kunne selvfølgelig putte et id og name på, så ville de være mere korrekte i forhold til det at være et ankerlink. men det ændre stadig ikke på at de gerne vil have det sådan :) og at de sider som så bruger addthis også vil få den fejl.

Quaero:
Det lyder som et rigtigt fint og godt CMS, du har bygget dig Yes
Hæ ja, jeg har nu også brugt rigtig mange år på det, så det burde da være et godt CMS, ellers skulle jeg nok have valgt en anden vej :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fint værktøj. Der måtte gerne være en udskrift knap eller at man kunne gemme informationer, som pdf Smile

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jep, der er en del "autonome" standarder derude (jeg har så valgt at følge W3C's). I mine øjne er det ikke korrekt brug af a-elementet, hvis der ikke er tilknyttet attributter som href, id eller name til elementet - så er det bedre at bruge en input-button (med onclick-attributten), hvis du spørger mig. Men sådan er der jo så meget.

Ja, det tager unægteligt lang tid at finpudse systemer og websteder, hvis det skal være af en god kvalitet. Så hvis du har brugt flere år på det, burde det jo også være af en god kvalitet - og så er det jo en fornøjelse at have skabt noget, når det er vellykket.

Mvh. Jesper

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Freelancerbasen.dk.

Tak, skal du have. Jeg har allerede gjort mig nogle overvejelser i forhold til at kunne hente informationerne som enten PDF eller .csv-fil (overførsel til Excel). Men det kommer nok på et senere tidspunkt.

I første omgang skal jeg have testet og finpudset værktøjerne (forhåbentlig modtager jeg løbende noget mere feedback fra brugerne, om hvad der er godt og hvad der skal udbygges eller arbejdes lidt mere på).

Mvh. Jesper

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Jep, det ser ud til at virke fint, dog så jeg at når man tjekker en webside, så den tekst du aflæser fra siden, den bliver snuppet lidt forkert, forstået på den måde at rigtig nok bliver tags strippet væk, men det efterlader også forkert sammensatte ord.

Så skulle fejlen med de sammensatte ord være udbedret. Der forekom en sammentrækning af ord, der havde "<br/>" imellem sig.

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Quaero:

KTJ-Media.dk:
Jep, det ser ud til at virke fint, dog så jeg at når man tjekker en webside, så den tekst du aflæser fra siden, den bliver snuppet lidt forkert, forstået på den måde at rigtig nok bliver tags strippet væk, men det efterlader også forkert sammensatte ord.

Så skulle fejlen med de sammensatte ord være udbedret. Der forekom en sammentrækning af ord, der havde "<br/>" imellem sig.

Cool... jep, det var vidst også det jeg havde fornemmet at der skete.

en yderligere ting du kunne lave var forholdet mellem kode og tekst. Altså at vise procentvis hvor meget kode der er i forhold til reelt tekstindhold.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Quaero:
Ja, det tager unægteligt lang tid at finpudse systemer og websteder, hvis det skal være af en god kvalitet. Så hvis du har brugt flere år på det, burde det jo også være af en god kvalitet - og så er det jo en fornøjelse at have skabt noget, når det er vellykket.
Ja du drømmer ikke om hvor lang tid det tager. og det er nok også derfor der er så mange systemer på markedet som ikke følger med tiden, eller for den sags skyld følger op på deres system.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Cool... jep, det var vidst også det jeg havde fornemmet at der skete.

Jeg havde ikke fået tilføjet br-elementer til det array, der fjerner HTML-elementerne - men blev opmærksom på problemet efter din kommentar. Tak for feedback.

KTJ-Media.dk:
en yderligere ting du kunne lave var forholdet mellem kode og tekst. Altså at vise procentvis hvor meget kode der er i forhold til reelt tekstindhold.

Den er allerede på listen over fremtidige implementeringer.

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Ja du drømmer ikke om hvor lang tid det tager. og det er nok også derfor der er så mange systemer på markedet som ikke følger med tiden, eller for den sags skyld følger op på deres system.

Webudvikling er jo tidskrævende. Jeg bygger selv alt op fra bunden af (inkl. mit CMS), så lidt idé om det har jeg da, hehe.

Jeg har dog ikke lavet CMS'er endnu, som andre har skulle betjene - så jeg har nok min egen "interne" forståelse for, hvordan et CMS virker.

Mvh. Jesper

Din linkguide til steder på nettet med viden, information og ressourcer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ved kilde kode siger den intet   mv. når jeg bruger din tester på den hjemmeside man tester på

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)