Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside.

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle.

Da min grafiker ikke har tid før næste år , valgte jeg selv at kaste mig ud i det.

Det skal siges jeg absolut ingen erfaring har med webdesign , men brugte webcreator fra one.com.

www.tunebro.dk

Hvad syntes i ? Er den fin nok til at smide penge efter på google adwords

ris/ros modtages gerne.

mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes faktisk at du har gjort det rigtigt godt :) Jeg ville ikke selv lave det på den måde, men alligevel syntes jeg at det afspejler rigtigt godt hvad det er du laver.

 

Thumbs up :)

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side.

Men vil nok anbefalde istedet for du har skrevet brolæggernes historie at du skrev om virksomheden i stedet for. også referancer...

Håber det er noget du vil tænke over.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej adam.

Iforhold til at det er din første gang, ser det nu ikke helt tosset ud.

Dog har jeg nogle forslag til ændringer som jeg synes kunne være smarte. Det første som jeg får øje på at det nok er noget med sten, og brolægning. Det kommer MEGET tydeligt frem som første håndsindtryk. Dernæst kigger jeg lidt rundt på sitet og for øje på noget mere utydelig tekst under "selve" hjemmesiden med en e-mail og adr. det skal ihvertfald ændres, fordi det er ikke til at se hvad der står :-).

Også efter noget tekst henover billedet hvor der bliver arbejdet, så navnet hænger mere fast.

God jul 

Oliver Winther

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Jeg har en lille grafisk kommentar som går ud på "HISTORIE" siden som er lidt bredere end de andre sider.. nok pga de store billeder du har brugt som bryder standarden, men det ser ikke fikst ud.

Adwords kan ikke skade din forretning hvis du gør det rigtigt, men sæt dig grundigt ind i det først eller endnu bedre, få hjælp til det så du ikke spilder tid og penge.

God Jul

MVH
Henrik Sejrbo

Fra thiste
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvis du cutter alle dine overskrift billeder i samme størrelse virker det bedre at kigge menuerne igennem, så det ikke "hopper" ud af det hele.

Baggrunden gør det lidt svært at se hvad der står i bunden og toppen, og den måde det står i gitter med hinanden får det til at se en lille smule uprofessionelt ud.

Du kunne lave en alm. hvid baggrund måske med en grå nuance 

Ellers synes jeg det ser godt ud :)

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak skal i have.. Smile

Ja jeg har tænkt på om der måske er overdrevet  mange forskellige stemningsbilleder af sten på hele siden.

Logo bliver der arbejdet på så det skulle gerne fylde lidt mere på forsiden.

Ja et punkt der hedder "om os" vil faktisk være et meget godt tiltag .

Jeg har selv bidt mærke i at menu linien springer op og ned alt efter hvilken underside man er på , og ja det skyldes nok de forskellige store billeder, så det er en af de ting jeg skal arbejde lidt på.

Jeg kan dog ikke finde ud af endnu hvordan jeg får billederne til at blive større når man trykker på dem , så det kommer der også til at gå lidt tid med.

Kontaktinfo i bunden skal gøres lidt synligere , og dog er der jo en kontakt side så jeg skal muligvis fjerne det helt?

Men tusind tak for jeres input , er faktisk også godt tilfreds taget min computer ekspertise i betragtning. :)

god jul

mvh Adam

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke lade være med at tænke på at du har skrevet "Terms of use" oppe i højre side. Normalt er det et link til reglerne for brug af specifikke systemer. F.eks. har Facebook "Terms of use", men tror næppe du har det.

En anden lille ting, er den border du har rundt om dit indhold. Muligvis gøre den tykkere, da det ville give mere ro i overgangen fra banneret til sidens baggrund.

Ellers en behagelig side, der effektivt præsenterer budskabet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

Jeg kender one.com´s CMS ud og ind, og er ellers ret øvet i HTML, AdWords, Analytics osv.

Hvis du har brug for små tilretninger eller støder ind i noget du ikke selv kan lave så er du velkommen til at kontakte mig. Jeg hjælper gerne gratis hvis det er småting, da mit netværks succeer er mine succeer.

Og Jo du har bestemt lavet et flot stykke arbejde som godt kan præsenteres overfor kunder osv.

MVH

Henrik Sejrbo

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej. (fra den ene håndværker til den anden)

det er du sluppet godt fra. jeg føler mig godt tilpas ved at bevæge mig rundt på siden og du får det til at handle om godt håndværk.

god jul og godt nytår

sören

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)