Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på tabstool.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

//jeg er klar over at dette er en double af mit tidligere indlæg, men jeg blev opfordret til en ny ovverskfift, det anden indlæg har dog en lidt anden vinkel end dette :)

Koncept:

Guitarister og basister, i aller niveauer benytter sig af online services som tilbyder gratis akkorder og (tabs). Det bruger de når de i bands, skal spille cover numre, eller når de skal lære at spille en ny sang på guitar. Ofte copy-paster de disse akkorder ind i word, og det kommer ofte til at ligne noget mudder. med forskelligt typografi fra sang til sang.

Denne service vil gøre dette på en men måde, plus en masse andre ting:

Systemet kræver at man registrere før man kan bruge systemet. Brugernavn, adgangskode, email, og navn på første akkordsamling, accept af rettigheder, er alt hvad der er nødvendigt.

Funktioner:

opret sangbog, ny sangbog:

Tilføj sang: Ideen er at når man har fundet sin ønskede akkord, på hvilket som helst website, kopierer man blot url, og indsætter det på tabstool.com Så finder systemet automatisk, akkordere, titlen på sangen, og navnet på artisten.

Eller hvis man er nørd, kan man tilføje url'et fra ens ønskede akkord, til dette url. således:
http://tabstool.com/?/addSong/http://tabs.ultimate-guitar.com/b/beatles/hey_jude_acoustic_crd.htm

Transponer til ny tonart: Når har tilføjet sin sang, finder systemt selv ud af hvad der er akkorder, og hvad der er tekst, det gør det muligt at se hvilken akkord det er brugerne har musen over, men også at transponere hele sangen til en ny tonart.

Youtube: Hvis man vælger at bruge systemet som et værktøj til at lære nye sange, er det rigtigt smart at kunne høre den sang man spiller, mens man kan se akkorderne. Hvis man vil tilføje et youtube link, kan man let tilføje en youtube video, ved at kopiere linket til det ind på tabstool.com

Guitar tuner: Guitaren går altid ud af stemning, og hvis man embedet et youtube link til sin tilføjede sang, er det vigtigt at guitarens tone A, er 440hz. så at toner stemmer over ens med musikken fra youtube. guitar tuneren er anbragt øverst til højre inde på sitet, er altid til rådighed.

Print sangbog / akkord-samling: Når man har tilføjet de ønskede sange til systemet, kan man udskrive alle sangende i et typografisk flot udkast. som gør der overskueligt.  


_______________________________

Jeg skriver det her indlæg fordi jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre, jeg har tid til at lave det færdigt, men jeg har ikke stor erfaring med linkbuilding, så jeg tror ikke jeg har tid til at markedsføre det.

Jeg har rigtig mange ideer til sitet, som jeg kan fortælle mere om, hvis du i kunne være interesseret.

Det site der er online nu er i (pre, alpha, not even finnished beta). men i kan da se ideen med det. :) Sitet er oppe de næste par dage, for lige at vise hvad det går ud på.

www.tabstool.com

Hvis i har lyst til at gå i sammenarbejde med mig, op at få systemet op og køre vil jeg også være intereseret. Jeg har bare ikke stor erfaring inden for online markedsføring, men jeg kan det tekniske.

Mvh Bjarke Clauson-Kaas

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal lave en bookmark knap man kan trække over i sin browser, ligesom facebook har på deres share funktion.. Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

vis ikke læst dit indlæg forstår jeg intet om hjemmesiden for der er ingen tekst om dette add song på siden

kunne der ikke komme lidt tekst på siden derved Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

vis ikke læst dit indlæg forstår jeg intet om hjemmesiden for der er ingen tekst om dette add song på siden

kunne der ikke komme lidt tekst på siden derved Smile

Det er pt. heller ikke meningen :)

Meningen er jeg lige ville høre rundt, hvad jeg skal stille op med det, kan projektet give økonomisk pote, hvor meget kræver det, skulle man lave det færdigt, og sælge det til en der kan finde ud af det, og har erfaring med det?

kentora:

Jeg synes du skal lave en bookmark knap man kan trække over i sin browser, ligesom facebook har på deres share funktion..

Det har du ret i :) jeg havde også tænkt ideen om firefox plugin, som skulle gøre det hele meget lettere.

___________--

ofte registrere man sig ikke på diverse tabs site, fordi der er så mange af dem, og man bruge dem alle, men med dette site, forener man dem alle.

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige med et enkelt bump.

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det gør jeg ik!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)