Hvis ikke en e-købmands kerne-kompetence er at sælge ting på nettet, og konverteringsoptimering er en stor del af dette, så er jeg nok helt galt på den :-) |
Vi er vel enige om at det at være e-købmand og konverteringsekspert ikke nødvendigvis er det samme? Jeg mener der er vel en grund til at f.eks. Karsten Lund og andre her på Amino lever af det
Problemet er at du oversælger konceptet uden at ramme det rigtige segment - kommunikationen synes jeg ikke er klar nok og postulater om højere design frihed eller bedre end system X og Y osv. er svært uhåndgribelige når man analysere modellen bag.
Jeg har set videoerne - jeg har faktisk også set en præsentation fra en af jeres folk med jeres "work in progress" system og jeg deler bare slet ikke den samme Heureka tilgang som du gør - men det er vel også meget naturligt.
Så jeg tror vi skal konstatere at jeg ikke kan se lyset på den måde du forklarer og "sælger" konceptet på - jeg kan se andre og mere identificerbare segmenter og anvendelse og en noget anderledes pitching af konceptet men ok den måde jeg ser det på indsnævre nok også de markedsandele som er i spil betragteligt.
Det bliver spændende og se hvad det udvikler sig til - og nu tror jeg også hellere vi måde lade den stakkels trådstarter få sin tråd igen :)