Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.


Der fik du ham - !!

Yes Zip it! Cool Big Smile

Mon ikke MLM ikke sådan noget for dem der står i baren om aftenen og fortæller - hvis de altså ikke er lystfiskere -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Er du i tvivl om at der er nogen danskere der tjener penge på det? Er det derfor du vil have dokumentation for nogle gør?

Ja jeg er i tvivl om hvor mange der tjener MASSERE af penge på det, idet mine egne beregninger for egne produkter viser at der skal godt og hårdt arbejde til at tjene 14-17K ekstra per md. Men det er også med udsalgspriser god del under 100.

Jeg drejer ikke tingene væk, jeg anmoder om at se den indtjening som I skriver kan lade sig gøre. Det kan jeg IKKE få oplyst. Jeg kan ved E&S få det oplyst via regnskaber på ApS/A/S.

Du kan se på det sådan her. Jeg har en vare og jeg fortæller dig du kan tjene kassen på at sælge den.. du spørger hvad koster den..hvis jeg så ikke kan give dig en pris så du selv kan vurdere om det kan lade sig gøre - jamen så kommer man jo ikke længere.

Så hvis du som mlm mand ville overbevise mig om at jeg skulle begynde i dit netværk, så gjorde jeg det kun hvis du dokumenterede at du har tjent penge, ellers tror jeg ikke på det. Bemærk at jeg skriver tjent penge, ikke nødvendigvis mange penge..men penge.

Og som jeg også har skrevet tidligere, så tror jeg det giver meget mere troværdighed hvis der er mere åbenhed.

Når jeg spørger ind til ingredienserne på produkterne ( og ikke parfumen for at gentage mig selv) så er det for at vurdere produktets egenskaber. Tager vi Colostrum, så går min påstand på at det kan fås billigere (og det kan det) samt evt. som en kombination af andre tinge billigere. Colostrum som drikkelse er for mig at se en proteindrik. 

Men der er endnu ingen der har listet ingredienslisten her på siden, så jeg kan ikke tage endelig stilling.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.

Selvfølgelig gør jeg ikke det, derfor beder jeg jer om at skrive indholdet her, så skal jeg påvise tilsvarende kan fås billigere.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Martin Slot:

1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.


Der fik du ham - !!

Yes Zip it! Cool Big Smile

Mon ikke MLM ikke sådan noget for dem der står i baren om aftenen og fortæller - hvis de altså ikke er lystfiskere -

 

Hehe hold kæft en nøler.

Han har ikke fået nogetsomhelst. Han har ikke givet mig mulighed for at påvise det overfor de ting de sælger.

ALT af det der indtil nu har været fremlagt har kunnet fås billigere i almindelig handel.

Og når jeg beder om 3 produkter der dokumenteret er billigere via mlm, så vendes det bare om mod mig.

Det er da ren børnehave det her. Men det er nok grunden til at de ikke har tjent deres første mlm million endnu, de formår ganske enkelt ikke at sælge varen eller dokumentere deres påstande.

Køb ren argan olie her

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Per Krabbe:

Martin Slot:

1. Det er så din vurdering, men du kender formentlig ikke alle MLM produkter samt deres indhold.

 


Der fik du ham - !!

Yes Zip it! Cool Big Smile

Mon ikke MLM ikke sådan noget for dem der står i baren om aftenen og fortæller - hvis de altså ikke er lystfiskere -

 

 

Hehe hold kæft en nøler.

Han har ikke fået nogetsomhelst. Han har ikke givet mig mulighed for at påvise det overfor de ting de sælger.

ALT af det der indtil nu har været fremlagt har kunnet fås billigere i almindelig handel.

Og når jeg beder om 3 produkter der dokumenteret er billigere via mlm, så vendes det bare om mod mig.

Det er da ren børnehave det her. Men det er nok grunden til at de ikke har tjent deres første mlm million endnu, de formår ganske enkelt ikke at sælge varen eller dokumentere deres påstande.

Ked af at du hægte mig op på dit indlæg - jeg tror ikke jeg fik udpenslet sarkasmen godt nok i mit indlæg. Jeg er enig med dig - skynder jeg mig at sige. Cool

 

 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Han har ikke fået nogetsomhelst. Han har ikke givet mig mulighed for at påvise det overfor de ting de sælger.

ALT af det der indtil nu har været fremlagt har kunnet fås billigere i almindelig handel.

Og når jeg beder om 3 produkter der dokumenteret er billigere via mlm, så vendes det bare om mod mig.

Beklager, havde ikke lige set at du bad om 3 produkter, og igen, er det misvisende, da pris ikke er = kvalitet.

Og indlægget HANDLER stadig ikke om enkelte firmaer eller produkter, men her er et par:

ageLOC transformation - kåret til bedste anti aging produkt af www.totalbeauty.com og fået stevie award for bedste nye produkt i år.

ageLOC Vitality

Handlotion

Flexcare

LifePak

MarineOmega

VitaMeal... 200 millioner måltider doneret på 8 år.

Der er intet af det der er billigt, men det er heller ikke hvad vi markedsføre os på.

Ja det er ren børnehave....Der er nok en grund til at de "store" mlm folk ikke bruger krudt på Amino. For mig handler det stadig ikke om at sælge en varer. Jeg søger ikke kunder på Amino, og det at du selv overvejer at starte dit eget MLM overrasker mig, fordi jeg syntes du fokusere på de forkerte ting.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jeg drejer ikke tingene væk, jeg anmoder om at se den indtjening som I skriver kan lade sig gøre. Det kan jeg IKKE få oplyst. Jeg kan ved E&S få det oplyst via regnskaber på ApS/A/S.

Og som jeg også har skrevet tidligere, så tror jeg det giver meget mere troværdighed hvis der er mere åbenhed.

I princippet er din forespørgsel jo OK. Du kræver dokumentation for en påstand.

Men jeg tror måske problemet er, at for os, som betrager MLM som enhver anden forretning, så svarer dit krav til, at jeg til en ansættelsessamtale kræver at se min kommende chefs lønseddel - for ellers kan jeg ikke vurdere, om det er et arbejde jeg gider påtage mig.

Forstår du hvad jeg mener?

I øvrigt tror jeg at Martin mener - at der er masser af penge/omsætning/indtjening at gå efter - også på det danske marked. Ikke nødvendigvis at en enkelt person kan tjene 200.000 om måneden, men måske nærmere at mange personer kan tjene et par tusind.

Det er i hvert fald sådan JEG læser det. Du må korrigere mig Martin, hvis det er helt skævt.

Lagersalg123 - JEN:

Når jeg spørger ind til ingredienserne på produkterne ( og ikke parfumen for at gentage mig selv) så er det for at vurdere produktets egenskaber. Tager vi Colostrum, så går min påstand på at det kan fås billigere (og det kan det) samt evt. som en kombination af andre tinge billigere. Colostrum som drikkelse er for mig at se en proteindrik. 

Den primære årsag til at tage Colostrum er for at styrke Immunforsvaret. Du fik Colostrum som spæd - helt naturligt, for at dit immunforsvar kunne blive sat igang. Colostrum fra køer indeholder præcis det samme som menneske-colostrum. Køernes er bare 40 gange mere koncentreret. Jeg synes da det lyder plausibelt, at det kan gøre gavn for vores immunforsvar.

Hvis du napper en Zendium tandpasta ned fra hylden i supermarkedet, så vil du også kunne se, at der er Colostrum i. Jeg går ud fra, at de putter det i, fordi de mener det gavner noget?

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu startede jeg min karriere som brugtvognsforhandler, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det føles at blive sat i bås, fordi andre i branchen er lidt alternative i deres tilgang til sandheden.

Jeg synes dog, og det er mit indspark i denne tråd, at prissammenligninger ikke har noget at gøre i et frit marked, og på ingen måde validerer noget som helst.

En Iphone, Guccitaske eller lign. er ikke pengene værd som objekt, det er alene den værdi køberen tillægger sit køb der gør det muligt at opnå denne pris. På samme måde forholder det sig med MLM, - en god købsoplevelse og tilfredshed med et produkt, - bestemmer markedsværdien. Ikke om et produkt der kan løse samme opgave, findes billigere.

Det der virkelig undre mig her på Amino, er at affiliate er stuerent, MLM er det ikke. Hvad er egentligt forskellen? Man kan købe SEO artikler der ikke er forbrugeroplysning eller faktuel viden, men alene forfattet med henblik på at fremme visse ords placering i en søgemaskine. Ved at lave en række hjemmesider, oftest betegnet blogs, har man altså en række "soldater" hvis eneste formål er at generere indtægter til "toppen" - som så er affiliatesiden. Nøjagtig som det påstås gjort i MLM. Så igen, hvor ligger forskellen?

Er det fordi MLM er menneske til menneske? Der findes mennesker som er utroligt naive. Religiøse bevægelser til hvem man kan donere penge via telefonen, viser hver uge blinde der kommer til at se, og lamme der kommer til at gå. Derfor vil man også kunne se cheks til forhandlere af MLM med seks nuller bag. Jamen, det sker altså fordi nogen simpelthen er villige til alt for penge. Sådan er mennesker jo så forskellige. 

Det triste er at folk der er godt skåret for tungebåndet, ofte har svært ved at tøjle deres begejstring. Derfor kommer der overskrifter som disse. Det er helt normalt i USA, at tingene godt må have et twist i opadgående retning. Hvis USA havde en markedsføringslov som i Danmark ville USA gå nedenom og hjem. De ville ikke ane hvad de skulle stille op. Forbrugerne ville dø af skræk, hvis de fik at vide at det ikke hjælper mod fedme at drikke 2L Pepsi Max Light hvis man spiser 15 gange om dagen.

Så hvis vi kunne få MLM på dansk, - så synes jeg det er en ok måde at handle på.

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

MlM er stuerent selvfølgelige , dog de overskrifter sådan tekster dem ser jeg aldrig i de andre debatter , seo , affiliate , artilker tekstforfatter mv. 

De overdriver det kan man godt se, det påpeger vi, de bliver sure, for sådan skriver vi ikke i de andre debatter .

Klik igennem MlM overskrifter nedenunder her prøv at læse de første 20 - 30 alle ca samme bliv millionær tjen lette penge .

Prøv og kigge i de andre debatter , de overskrifter teksten hvor mange ser du tjen lette penge , unik chance , hvad sker med dem der laver disse tekster overskrifter de får en over nakken , med flere indlæg og minus mv.

I får ikke en hårdere medfart end andre tråde herpå amino.dk , i kan dog mene det er forkert at den alm holdning er sådan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan:

princippet er din forespørgsel jo OK. Du kræver dokumentation for en påstand

Men jeg tror måske problemet er, at for os, som betrager MLM som enhver anden forretning, så svarer dit krav til, at jeg til en ansættelsessamtale kræver at se min kommende chefs lønseddel - for ellers kan jeg ikke vurdere, om det er et arbejde jeg gider påtage mig.

Jeg tror du bruger nogle andre briller end mig. Når jeg læser hvad Lagersalg skriver, så forstår jeg, at han gerne vil vide hvad manden på gulvet tjener. Han kan sagtens finde virksomhedens regnskab, men det betyder hat og nøgler.

Så egentligt svarer det til, at du går til en ansættelsessamtale og kræver at få vide hvad lønnen er. Længere er det ikke.

Side 9 ud af 13 (121 indlæg)