Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import og salg af arbejdstøj til håndværkerer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har i et stykke tid gået med en del overvejelser omkring at importere arbejdstøj til håndværkerfaget i en god kvalitet.

Min idé udspringer af at en udskivning til arbejdstøj i en mellemstor virksomhed hurtig render op i flere tusind kroner pr. ansat pr. år! Og denne udgift vil jeg håber på at kunne reducere med omkring 20% for de forskellige virksomheder! Dette er nu endnu mere aktuelt efter som du er hårdt presset på pengepungen i disse tider.

Mit ide er at jeg vil kører rundt som kørerne sælger til at starte med. Her vil jeg medbringe forskellige varerprøver og give dem nogle (forhåbendtlig) farvorable priser, evt mægnde rabat osv. Jeg vil kun bevæge mig i salg af t-shirts, trøjer, jakker, thermoundertøj og bukser

Her er så mine spørgsmål til jer:

- tror i der vil værer et marked for dette?

- kender i nogen virksomheder i østen som levere godt arbejdstøj

- kender i en agent i østen som kan lave kvalitetkontrol osv. inden afsending til danmark

- er der nogen her i danmark som kan trykke firmalogoer osv. til gode priser

- er der noget jeg skal værer specielt opmærksom på ved import af arbejdstøj f.eks. told, regler osv...

Jeg venter spændt på svar og håber på en god debat, da jeg virkelig brænder for dette.

På forhånd tak

Kasper Busch

 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Send mog dit tlf nummer i pb. Jeg arbejder med import fra østen og kan godt hjæjlpe dig
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Buschter:

- tror i der vil værer et marked for dette?

Det er et svært marked, hvis du ik lagerføre!
Desuden køber mange håndværkere allerede kvalitetstøj fra F. Engell, Kansas osv til gode priser... Og de er nok svære at overbevise om, at et andet mærke er godt... Så der skal nok lægges mange krafter i salgs- og præsentations delen!

Desuden er det meget vigtigt, at du sælger kvalitets produkter, som matcher med de bedste på markedet, da du ellers er dømt ude ret hurtigt!
Håndværkere forventer at tøjet holder, og skuffer du engang, så får du aldrig en ordre igen...

Buschter:

- er der nogen her i danmark som kan trykke firmalogoer osv. til gode priser

Dem er der masser af! Bare spørg på Amino Tryk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt se et marked for arbejdstøj, men KANSAS ER  MÆRKET og kan du skaffe det er du nået langt,

Brynje er mærket inden for sko Smile

Preben

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med at Kansas er mærket?

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det mærke "navn","Brand" du skal have hjem for ,hvis du skal have en chance, efter min bedste overbevisning!

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg vil ikke sælge de gense mærker herhjemme fra, men istedet noget der er fra østen, netop for at holde prisen helt nede!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så kan du lige så godt droppe det!Beer

Høvis du forstår dig på håndværkers krav til deres arbejdstøj, de ved hvad de har ved et de går i nu og er ret beset ligeglade med prisen, hvis du skal ind på markedet vil det kræve X antal gratis sæt arbejdstøj  til afprøvning før du overhovede kommer igang.

 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor, hvad er din begrundelse?

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg synes at du på mandag skal ringe til 10 firmaer og præsenterer ideen  Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)