Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er About.me fremtidens online visitkort

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Endnu en socialplatform hvor jeg kan vise mit cv, hvad jeg foretager mig på Twitter mv. Hvad skal vi bruge det til. About.me skiller sig markant ud fra hvad vi ellers har set, eller gør den?.

Lad mig høre hvad I siger, bliver About.me et samlet sted hvor man binder hele online tilstedeværelsen sammen til en profil.

Hvis I vil læse lidt mere om About.me bliver fremtidens visitkort så kan det gøres her

Ps. Jeg har været der og snuppet min, så når About.me ikke er private beta mere, så findes jeg også på www.about.me/daniellaursen

 

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den side har i hvert fald potentiale til at blive rigtig stor, alene i kraft af det geniale domænenavn.

Jeg har også selv registreret mig derinde, og venter på den store public release, men jeg håber dælme at de til den tid får fixet loadtiden - ellers kommer den til at dø en voldsom død meget hurtig.

Idéen er genial, og hvis de kan få teknikken til at spille 100%, så har vi noget her der kan vokse sig lige så stort som Facebook på sigt. Alene det at det er så simpelt som det er, er en kæmpe lettelse i forhold til hvad der tilbydes på eksempelvis Linkedin m.fl.

Mvh
Peter 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænenavnet er godt, men er det ikke bare en ny LinkedIn ?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

På ingen måde. Det her er VIRKELIG et "business card". Ikke så meget pjank, ikke noget med venner, connections og den slags, ikke noget med private beskeder.

Bare et billede af dig eller en anden sigende baggrund, og så links til alle de steder du er repræsenteret på nettet. Nice and simple!

Som du kan læse mere om på siden er der et ret omfattende statistik-værktøj i backend som mange, der bruger sociale medier professionelt, sikkert vil finde god anvendelse for.

Mvh
Peter 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, ok!
Jeg kiggede bare direkte på http://About.me.

trendsonline:
Hvis I vil læse lidt mere om About.me bliver fremtidens visitkort så kan det gøres her

Jeg kan godt se at det er noget anderledes :-)

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkeltheden tiltaler også mig rigtig meget.

Jeg synes faktisk dette er noget der har manglet. En simpel side hvor man kan brande sig som man har lyst til.

Samtidig kan jeg se mange andre startups der kan dukke frem ved at benytte dette "eco-system"

Jeg vender meget spændt på at se hvad der sker og har reserveret mit navn.

Ps. Hvis I har input til hvad Trendsonline.dk ellers skal skrive om kan I smide en kommentar på følgende link
http://www.amino.dk/forums/t/100566.aspx

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel lidt samme princip som http://www.telnic.org/ (.tel addresser) bare i en flashy udgave :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også det ser møg fedt ud.. Tror på det kan blive en stor succes :)

Jeg skal i hvert fald ind og registrere mit navn, firma navn, hjemmesider osv :)

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg tråden er ved at være lidt gammel, men kunne egentlig godt tænke mig at se nogle af jeres visitkort!

Starter selv med mit eget About.me visitkort - se det her - er nysgerrig på at se jeres ;-)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)