Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis innovation - udford mig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg synes selv, at jeg er ret skarp til idéudvikling, men det kunne da være fedt, om andre synes det samme. Derfor ønsker jeg at blive udfordret og sætte de små hjerneceller igang.

Har du et projekt, som er sat igang og hvor du ønsker nye markedsmuligheder? Så melder jeg mig på banen med gratis idé-udviklingsassistance.

Jeg vil tage max. 1 projekt om ugen, så skriv løs enten her eller på en PB.

Håber at høre fra nogle af Jer spændende Aminoer!

Michael

Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg arbejder som journalist på en lille lokalavis - og har tidligere været informationsmedarbejder og webmaster.
Jeg har på fritidsbasis skrevet en bog om synlighed i lokalområdet - primært via lokale ugeaviser og hjemmesider, hvor jeg tager udgangspunkt i en lang række konkrete tilfælde fra min hverdag.

I mit arbejde oplever jeg næsten dagligt mennesker som ikke ved ret meget om synlighed
ikke tænker særlig meget over det
ikke ved hvordan de en lokalavis arbejder og hvordan de kan bruge den
ikke forstår betydningen af at stille blot en smule kvalitetskrav frem for at lave tingene selv
- blandt andet

Det lyder lidt banalt, men jeg er sikker på, at rigtig mange kan få rigtig meget ud af at lære at tænke blot en lille smule på synligheden i det nære lokalområde uden nødvendigvis at skulle bruge en masse tid på det.
Det handler om at gøre noget - og at gøre det fornuftigste - sådan cirka.

Jeg har oprettet mit eget forlag, skriver selv og sætter selv bogen op - og har en grafiker til at lave omslaget.
Jeg er ved at lave en større hjemmeside med webshop, blog og nyhedsbrev samt en hel del tekst som supplerer bogen.
Bogen udkommer efter planen i løbet af efteråret.

Jeg har fundet en masse adresser til foreninger, organisationer, medier, skoler m.m. som jeg hen ad vejen vil kontakte.

Men altså ...
Mit mål er at sælge flest mulige bøger, at få flest mulige besøgende på hjemmesiden, at få flest mulige til at tilmelde sig nyhedsbrevet og at få gang i bloggen.
Kan jeg sælge webreklamer/link til webhoteller, hjemmesider, journalister, fotografer, kommunikatører, kursusudbydere mfl. gør det jo heller ikke noget.

Hvad gør jeg?

Hilsen Mogens

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Lyder spændende jeg er igang med et hjemmeside projekt kaldet www.sportnu.dk. Hvis du har nogen gode ideer til hvad vi bør gøre for at øge kendskabet til vores side. Eller hvilken funktioner vi burde tilføje på vores side som kunne bidrage med mer værdi til siden, ville det være super fedt at få nogle indput.

 

Mvh Jakob / Sportnu.dk 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)