Jeg har frem til 21. december 2015 arbejdet som journalist på en lokal ugeavis - og har tidligere været informationsmedarbejder, webmaster m.m.
Jeg har for et par år siden udgivet bogen Nøglen til succes, der handler om at blive synlig i lokal- og nærområdet.
I mit daglige arbejde på den lokale ugeavis er der hver dag adskillige eksempler på, hvordan folk ved at gøre tingene lidt anderledes kunne få langt større gennemslagskraft.
På den korte bane handler det om, at man ved lidt mere indsigt i avisens og journalistens måde at arbejde på nemt kan forbedre sine egne muligheder for at brænde igennem.
Man skal lære at tænke synlighed - lære at synlighed kræver kvalitet i formidlingen, og så skal man erkende sine egne begrænsninger.
Nogle er gode til noget - og andre til noget andet - mange kunne få god hjælp af at opsøge folk med faglig viden frem for at gøre det selv.
Jeg er nysgerrig efter her at læse om, hvad I andre tumler med i forbindelse med markedsøring og synlighed - blandt andet ...