Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overdrage instagram/Facebook forretning - hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at undersøge at overdrage min lille forretning på instagram/Facebook til ny ejer.

Forretningen har connection til min webshop, som også overtages.

Jeg har forsøgt at finde svaret selv og har læst, at man blot kan ændre administratorrettigheder på Facebook og give login videre til instagramprofilen.

Men er det virkelig så simpelt?

Sker der noget i Business Suite? Dvs. Følger den med facebooksiden?

Eller er der andre konsekvenser, som jeg ikke lige kan se?
Fra København
Tilmeldt 20. Mar 23
Indlæg ialt: 25
Fra  Digi-Tal ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilket setup du har i dag. Hvis du har IG/FB skal du følge denne guide: https://www.facebook.com/help/1843115515813561. Der kan dog også være en business manager tilknyttet siden, som du muligvis også skal overdrage.

Gør du dette, skal du være opmærksom på evt. faktureringsmetoder. Hvis dit personlige kort har været knyttet til annoncekonti eller lignende tidligere, kan de stadig ligge under faktureringsmetoder, og ny ejer ville muligvis kunne udnytte disse.

Ellers er det rimelig straight forward. Jeg vil dog klart anbefale dig at du har 100% styr på overdragelse af virksomheden og betaling før du overdrager aktiver såsom FB/IG/Business/annoncekonti, da dette ikke kan laves om når først det er overdraget.

Digi-Tal er en bæredygtig, digital revisor- og bogholderløsning for små og mellemstore virksomheder. Vi effektiviserer arbejde og minimerer fejl. Besøg os på www.digi-tal.dk!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)