Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Møbeltransport, stykgods Frankrig til Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg har ofte brug for at få fragte enkelte møbler (vintage) fra Frankrig (nogle gange også fra Italien) til Danmark, men har endnu ikke fundet en rentabel løsning.

Sælgerne/forhandlerne der ikke vil forestå transporten tilbyder bare pick up; dvs. jeg har også brug for en art indpakning eller i hvert fald en håndtering der gør at møblerne ikke bliver beskadiget. Er ofte småmøbler a la bambus/rattan borde. 

Lige nu har jeg konkret brug for for at få afhentet et lille rattan bord (H 74 x W 71 x D 46 cm - ca 5-6 kg) i Strasbourg Frankrig som herefter skal leveres i Vamdrup i Jylland. 

Nogen der kan hjælpe med anbefalinger? eller måske endda kan hjælpe mig med at løse den konkrete opgave? Mit budget er begrænset, da avancen typisk er begrænset pr item og derfor helst ikke skal spises af for dyr transport ;-) Så har nok brug for vognmænd der alligevel kører ruten og har lidt ekstra plads i bilen :-)

Bedste hilsner
Helle

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det! Det vil jeg prøve :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også forsøge at lægge din opgaver ind på fragtopgaver.dk - dog tror jeg du skal være indstillet på, at der ikke kommer ret mange bud

Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Anders! God idé :-)

Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 32
Fra  Kapture.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thortrans er vidst ret gode på den del

Tilmeldt 18. Feb 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Tak for tippet :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)