Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af .com webshop med USD betalingsløsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 22
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået en god samarbejdspartner i Kina om et produkt jeg kan vil forhandle via en .com hjemmeside. Jeg vil gerne starte en .com webshop og en betalingsløsning hvor jeg kan modtage USD. Kundemarkedet er internationalt(ikke Danmark). Jeg har snakket med min DK bank, men her er det ikke muligt/dyrt. Nogle ideer til hvor jeg kan det? Evt. virksomheder der tilbyder at hjælpe med denne service?

God fredag

Søren

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige hjælpe med betalingsløsning i usd men - du skal løse, at hvis du ex sælger fra Kina til USA, så vil modtager jo kunne løbe ind i told mm ved modtagelsen - så du får den del på plads. Om det er com eller dk har ingen betydning og driver du fra DK er det alm dk beskatning

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan let modtage betaling i USD og andre valutaer med stripe.com som betalingsløsning. Dette er en populær løsning som understøtter de fleste webshop systemer.

Der er også PayPal, som er populær i nogle lande pga. deres forbrugerbeskyttelse. Det er dog en dyr løsning med høje gebyrer og dårlig kurs når de veksler til den valuta du får pengene udbetalt i.
Tilmeldt 4. Jul 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Der var en anden som siger stripe - der er også zepto som kan modtage fra hele verden og som er til at betale. Du får en lille kortlæser /online indløsning.
Jeg har dog aldrig prøvede dem bare rendt ind i dem i hele verden.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)