Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dotnet Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude...

Jeg er lige blevet spurgt om at hjælpe med opsætning af deres Webshop.

De bruger "DotNet" webshop

Samt Helios Faktura system

Nogle der kender dem, jeg gør ikke?

De virker lidt "ældre udgave" progranmer, eller er det bare mig der ikke helt følger med og er uviden...:-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du skal åbne for sitet og se backend for at se hvad det er. 
Man kan godt lave en shop i dotnet, men det er et framework, så det vil være specialkodet det hele, med mindre de bruger en af de webshops som er kodet med dotnet.
Når kunderne ikke helt ved hvad de har, så kan de godt sige nogen lidt sjove ting, havde engang en kunde som ville have lagt sin webshop op i iCloud.

Tilmeldt 12. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar 

Jeg tænker at det nemmeste er da at bruge de mere anerkendte og nyer Webshop programmer.

CMS system som er lige til, og jeg tænker på længere sigt, gavner det ansatte mm. Der ikke behøver at have uddannelse i kodning mm.

Hvem koder stadigvæk idag :-)

(Hvis man bare er alm. Bruger)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

det er lidt svært at svare på da du roder rundt i begreberne. Når vi ikke ved hvilken webshop du taler om kan vi ikke svare på dit spørgsmål. “DotNet” er en platform og siger ikke noget om systemet det kodet på denne. .Net er ikke bedaget men det kan shopsystemet de forsøger at sælge dig godt være.

Tilmeldt 30. Jul 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre påpeger er .NET ikke systemet, men det underliggende sprog. Du skal fortælle, hvilket system der er tale om før vi bedre kan hjælpe .-)

Tilmeldt 12. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint.

Jeg tror jeg har en løsning

Tak for det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være noget sammenkobling med Helios eller et andet ERP som gør at man skal specialkode noget forretningslogik, som ikke altid lige findes i off the shelf produkterne. Når kunderne laver en webshop, hvis de har flere år kørt med en bestemt metode i deres EPR, så er de ikke super villige til at lave noget om, så skal webshoppen gerne bare fungere med det eksisterende.
Hvis det var mig, nu ved jeg ikke om du arbejder freelance eller hvad, men jeg ville lige bede om en time i systemet inden jeg gav nogen bud på estimater osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)