Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video-SEO på lokale sider med samme video? Kan man det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoér

Jeg er igang med at lave en Video til min hjemmeside.

I den forbindelse har jeg oprettet nogle undersider med lokale søgeord, (Søgeord+By), og tænker i denne forbindelse at lave en "Standard video" som jeg kan bruge til disse sider, således at det er den samme video som bliver brugt, dog med hver sit søgeord, eksempelvis med en anderledes intro hvor specifikke søgeordet også indgår.


Jeg har tænkt mig at ligge de pågældende videoer op youtube, og spørgmålet er om det er en god ide? eller om youtube kan gennemskue at det er den samme video som er brugt? og om man bliver straffet af google? Eller om man skal gøre det på en anden måde? 

Håber der er en som kan hjælpe her?




Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg holde mig fra. Det er ikke sund SEO. Lav det rigtigt fra start af. Den bedste SEO er ting der er noget værd for brugerne af siden/videoerne.

Håber det var svar nok 🙂

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg helt med på, men tænker at hvis den generalle video er relevant for alle "by under siderne" og man lige hurtigt laver den om, så søgeordet fremgår i videoen? Alternativ er at have den samme video på alle siderne? eller har du et andet godt forslag?

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens gøre det med henblik på det er relevant helt sikkert men afhold dig fra at ligge den samme video op flere gang på yt også selv om du bare ændre intro. Det jeg normalt går efter er at gå efter 80%/90% ny information/værdi. 20%/10% kan gå igen.

Det er svært for mig at sige hvad jeg ville gøre som alternativ når jeg ikke er sat ind i din optimering. 🙂

Måske et alternativ kunne være at den video hvor det er den samme information ligger du op på yt kun en gang og laver ref til den pp alle siderne og så ligger individuelle intro videoer op så du har 2 videoer på hver side. Men det kræver du laver introen lang nok. Men igen det er svært for mig at komme med forslag

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes nu det giver meget god mening alligevel, så selvom det måske ikke lige var det svar jeg ledte efter i første omgang. Planenen må være at lave en video som er relevant for alle siderne og så kan hjælpe til en kortere bounce rate på siderne. Tak for svar og det har gjort mig en hel del klogere.

 

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen velbekommen da. 

Go arbejdslyst 🙂👌

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)