Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godkendelse af kapital for ApS med Revolut

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg sidder netop og er igang med at registrere min virksomhed som et ApS i Danmark. 

Jeg har valgt Revolut af forskellige aarsager, men foer jeg kan oprette virksomhedskontoen hos dem, ber de om et CVR nummer. Jeg har derfor ikke mulighed for at overfoere startkapitalen paa 40.000DKK til Revolut (pengene staar paa min normale bank konto). 

Derfor er mit spoergsmaal: Er der nogen der har vaeret igennem det samme med Revolut og ved om der er en maade at oprette en virksomhedskonto uden at have et CVR nummer? Eller er der en anden maade at komme uden om det her problem saa jeg kan bekraefte at jeg har kapitalen til at starte et Aps?

Mvh
Emmanuel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan givet ikke få revolut til at bekræfte kapitalen som jo er krav for at få oprettet et ApS. Banken KAN - oprette konto tl aps xxx under stiftelse og gå ind med special signatur og bekræfte den for EOS men det er der få banker der vil, og jeg tror slet ikke revolut har den mulighed


Du må få kapitalen bekræftet via advokat eller eller revisor og så oprette en CVR konto i revolut - det kræver enten advokat/revisor - eller en særlig bank signatur som enkelte personer i bankerne kan have rettighed til - andre muligheder findes ikke - virksomheden er ikke oprettet før kapitalen er bekræftet over for styrelsen OG derfra må pengene aldrig mere bare stå på en personlig konto - men kun på en der ALENE tilhører det CVR du får

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)