Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kloge hoveder tænker ens - feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Feb 20
Indlæg ialt: 1
Fra  KREAbutikken.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Håber der er en eller to venlige sjæle der vil kigge på kreabutikken.dk med kritiske øje
da jeg har lagt sidste hånd på shoppen.

Takker mange gange :-)
Tilmeldt 20. Feb 20
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes den er fin - men jeg er absolut ikke fan af pop-ups overhovedet, så når i har skrevet at der er 15 pct rabat, så irriterer den der pop.up mig bare.

Men det er nok bare mig der har et helt særligt indgroet had til pop-ups :-)

ellers ikke noget at sige anden end den er enkel og overskuelig, jeg ved intet om perler, så priser kan jeg ikke svare på
Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu beder du om kritiske øjne, så her kommer lidt forskelligt som du kan bruge eller lade være.

Forsiden:

- Jeg synes der er meget tom plads. Fx er teksten nederst på skærmen og billedet kan ikke ses i fuld størrelse. Tænker du med fordel kan putte mere CTA ind på siden

Produktsider:

- Synes der er en del produktbilleder der ser lidt uskarpe ud fx trådbeskytter. Derudover er der nogle billeder der er er med hvid baggrund, mens andre har anden baggrund fx smykketråd

Jeg kan ikke finde noget om cookies eller beskyttelse af privatliv. Måske kunne det være en ide at få det lavet.

Held og lykke med projektet.

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Headeren har enorm meget tom plads, det fik mig til at droppe at kigge yderligere på siden.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

15% rabat hele februar står både øverst i en header og popup og stort billede på forsiden... Problemet er vel bare at vi nu har 1. marts... Godt nok er det en søndag, men som webshop der er åbent 24/7 tænker jeg det er med til at virke lidt uprofessionel når man kigger ind lige i dag. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 51
Fra  Koala Media Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin side, men en del "whitespace".

Prøv også at kigge lidt på hastigheden, synes den var lidt langsom.

Designer på Klan.dk og shoppetur.dk!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)