Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en partner til en app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino.

Jeg søger en partner da jeg har fået en ide til en app. Har undersøgt marked og ser en super plads til min ide.

Mit spørgsmpl er hvordan jeg finder en partner til en app, min parter skal stå for app delen så skal være noget programør agtigt. Og hvilke ting skal jeg være kalr over, skal vi aftale hvor meget vi kommer til at eje hver især af virksomheden? Og hvilke andre ting skal man tænke over

Tak på forhånd
Fra Brørup
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Fra  Startup Consulting Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver, 

For det første vil jeg foreslå, at du udarbejder en forretningsplan eller forretningsmodel. På den måde får du din idé og dens rammer i orden, så du kan danne grundlag for en virksomhed. Derefter kan du lede efter en partner, som så kan læse dit udkast og få et klart billede af din idé. 
Med hensyn til søgningen af en app-udvikler, så er Amino et klart bud og andre steder som Facebook, der har iværksætter-grupper (bare søg efter iværksætter), hvor folk tit finder forretningspartnere og medarbejdere. 
Det er en god idé at få aftalt, hvordan ejerskabsfordelingen skal være. Få det på skrift, både for din egen skyld og den sags skyld den anden parts. Så skrevet, hvad aftalen handler om, hvem parterne er, hvad idéen handler om og hvem der fik idéen, osv.  Hvordan I deler den kommer til at afhænge af meget, og bare fordi du har fået idéen betyder ikke at du får en meget større andel end app-udvikleren, især hvis vedkommende skal gøre det 100% gratis. Faktorer som, hvor meget tid I hver især vil bruge på projektet, om det er deltid eller fuldtid, om I hver især vil skyde penge ind i virksomheden, osv., vil have indflydelse på aftalen. Men der skal være enighed omkring det. Ellers kan I uden tvivl ikke arbejde sammen. 

Mvh. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)