Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første aftale med leverandør?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger råd og tips til min første aftale angående leverance. Jeg har nemlig fundet et par potentielle leverandører. Jeg vil så derfor gerne høre jer om jeres erfaringer. Skal jeg bare kontakte dem på deres kontakt mail(store leverandører) og håbe på svar, eller skal jeg finde en anden måde at kontakte dem på. Hvad ville så være mest professionelt? Egentlig føler jeg, at jeg er på bar bund angående at lave en leverance aftale Embarrassed

Jeg er også stødt på hjemmesiden alibaba.com, her ser jeg også potentielle partnere. Kan jeg stole på dem angående en aftale? Og er der andre hjemmesider som alibaba?

Med venlig hilsen 

Andreas Y

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Svært at svare på uden at kende noget til leverandøren. Hvad land kommer leverandøre fra ? hvad branche er der tale om ?  hvad mener du med stor leverandør? sælger de i forvejen til Danmark?

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Jul 19
Indlæg ialt: 10
Fra  Supplyr Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Du kan sagtens ringe en leverandør op, og efterspørge en salgsafdeling for en prisforespørgsel og yderligere detaljer. Du kan også sende en mail, men afhængig af leverandøreren, så kan der gå noget tid før du får et svar tilbage.

Med hensyn til alternativer til Alibaba, så er der Supplyr. En B2B søgemaskine for Europæiske leverandører og producenter. Der tilføjes dagligt nye leverandører og producenter, så mon ikke der er noget at finde der. Smile

Link: Supplyr.eu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)