Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kalder man et komplet (administrativt) system?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad hedder en komplet løsning for POS, administration og webshop?

Jeg skal give mit input til et firma som både har en fysisk butik, salg af egne varer til udlandet og en webshop. Der haves p.t. Concorde C5 (version 2.10), et POS som synger på sidste vers og en forældet webshop.

Der er et udtryk for et sådant komplet system, men jeg kan ikke komme i tanker om hvad det er.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Begrebet ERP kender jeg godt, men mener bare at kunne huske noget andet. Pyt nu med det. ERP dækker det jeg skal udforske.

Det administrative behøver dog ikke at indeholde bogholderi, da det udføres i Dinero.
Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste alternativ er Uniconta , som er udviklet af den samme mand der har lavet C5, XAL og AX
Det er baseret på ny teknologi , kalde med API og er lyn hurtigt
Vi har et komplet løsning Standard WEB shop , POS løsning omkring Uniconta
Med Webshop , 1 kasse (POS) og 2 bruger kan have en løsning for under kr.2.000 pr. md , med en lav opstart omkostning , og data konvertering fra C5

Link:

WEB-Shop
https://www.conceptdata.dk/index.php/produkter/losninger/328-uniconta-wannafind-webshop-integration

POS - Kasseløsning:
https://www.conceptdata.dk/index.php/produkter/losninger/356-pos4uniconta

Uniconta:
https://www.conceptdata.dk/index.php/produkter/uniconta/236-uniconta-100-cloud-baseret-okonomisystem

Mv.

Kris

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit bud, Kris. Et par umiddelbare kommentarer:

Ham der sidder med Concorde C5 har arbejdet med en urgammel version i en menneskealder og har for længst lært at leve med de få ulemper det giver. Han er hårdt presset tidsmæssigt og at skulle vænne sig til noget nyt er ikke lige det der står øverst på dagsordenen. Når det så er sagt, vil alene en opgradering af C5 jo sikkert også kræve en indsats, men dét er der bare ikke tid til!

POS'en skal kunne rumme et ubegrænset antal varer (et par hundrede tusinde) og webshoppen skal kunne indeholde f.eks. 50.000 varer. Udvikleren af systemet vil hjælpe med udtræk og tilpasning af data i forbindelse med overførsel.

To brugere til POS er for lidt; der skal være mindst fem.

Det skal være nemt at markere/administrere de varer der skal med i webshoppen.

Er systemet lokalt, eller skal det hostes på et webhotel eller hos jer?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fjollerik

Her er bare en tanke!

Tag fat i ARKA-IT, de har udviklet deres eget ERP system Arka Business+

De har både POS system, varelager, tilbud, salg og fakturering - ALT er indbygget. Det kan hostes lokalt eller i skyen (op til Jer). Godt nok har de ikke en tilhørende webshop, men jeg arbejder tæt sammen med dem, og er sikker på at vi kunne finde en god samlet løsning sammen.

Smid en mail hvis du er interesseret i at høre nærmere: kim@fricomputer.dk

Vi kunne bygge en løsning, med synkronisering af varer, kunder osv til og fra webshoppen. Jeg vil nok anbefale at vi bygger webshoppen i Magento.

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvisningen, Kim. Jeg vil kontakte dem snarest.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fjollerik

Bare helt i orden, har givet besked at I evt. kontakter dem.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)