Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Service til dokument deling og håndtering?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé, og undersøger derfor om den kan realiseres. Helt forsimplet skal en kunde kunne uploade et dokument, som forskellige aktøre så skal kunne tilgå og rette i på skift. Ikke nødvendigvis samtidig. Kunden skal så kunne godkende det bearbejdede dokument.

Jeg kan sagtens bikse noget sammen halv-manuelt med brug af dropbox eller Google drive, men findes der noget specifikt til dette formål og hvad kaldes det?

Det er nok en mellemting mellem "collaboration" og "flow". Finder ikke rigtig noget når jeg søger, så har brug for input.

På forhånd tak Smile

Fra Randers
Tilmeldt 14. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Bricksite Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Spændende nok idé, men som du selv beskriver gør både Google og Office 365 (og måske endda også Zoho?) den slags.

Måske det læner sig lidt mere om af en form for review-system, hvor man kan poste kommentarer og evt få dem godkendt / appended ind i dokumentet? :-)

Bare en strøtanke. Jeg har ikke rigtig nogle erfaringer med andet end Google Suite her desværre :-)
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

De omtalte tjenester kan sagtens anvendes, men jeg søger et håndternigssystem hvor man kan markere at dokumentet har fået en bestemt status. Hvis vi antager at 3 forskellige personer skal lave 3 forskellige ting med indholdet af dokumentet, så skal de vide hvornår et dokument er klar til deres bidrag.  Man kunne selvfølgelig flytte dokumenterne rundt mellem 3 mapper, men jeg søger blot noget med lidt mere automatik. Det er freelancere som laver andre ting i løbet af dagen, men så skal adviseres om at dokumentet nu er klar til dem. Igen, man kan sende en mail, men gerne lidt mere automatik.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Jul 10
Indlæg ialt: 315
Fra  Dansave Backup Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)