Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Divi theme hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Emne: Divi theme til Wordpress åbner full width slider link i ny fane.

Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig. Det ser ud som om at den full width slider jeg bruger i toppen af forsiden https://gamer-stole.dk/

åbner interne links i en ny fane.

Selve knappen "Se dem her" har jeg fået til at holde op med at åbne i en ny fane ved at anvende dette script.

<script>
jQuery(function($){
$('.et_pb_fullwidth_slider_0.et_pb_slider.et_pb_slider .et_pb_slide .et_pb_slide_description a.et_pb_more_button.et_pb_button').attr('rel','dofollow').removeAttr("target");
});
</script>

Men titlen "Top 5 Gaming stole" kan jeg ikke få til at stoppe med at åbne i en ny fane. Jeg har prøvet at ændre i scriptet så det er med:

.et_pb_fullwidth_slider_0.et_pb_slider .et_pb_slide_description .et_pb_slide_title

Men dette virker ikke.

Desuden har det også valgt at give den lille ekstra bonus at de interne links er med "Nofollow", hvilket heller ikke er vildt godt.

Er der nogen som kan hjælpe med at se, hvor det er gået galt?

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 19. Jul 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må vel kunne ændre tekst linket et sted. Target skal være "_self" og ikke "_blank".
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mulighed for at ændre på linket. Men det er dog kun URL jeg kan ændre på.

Og så selvfølgelig selve teksten. Linket hører under "knap" funktionen. Og så bliver den automatisk koblet med titlen.

www.dobbeltmode.dk - Mode til kvinder og mænd

Tilmeldt 19. Jul 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så gå til plugin > editor og så må du ændre i sliderens kode. Bare søg med crtl+f efter "target" så finder du den nok. Jeg ved ikke hvor meget du kender til wordpress?

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Melfar Web Design Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Inden du bruger alt for meget tid på dit problem, vil jeg anbefale dig at se på dette slider plugin: https://wordpress.org/plugins/smart-slider-3/

Divi´s egen slider er elendig og overgås af selv de mest primitive, gratis plugins. Jeg har brugt Smart Slider 3 i længere tid og den kan alt. Særligt den betalte udgave, men man kommer langt med den gratis.

Mvh
Michael Glans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)