Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino brugere.

Jeg har en tanke som jeg længe har tænkt over- nemlig og starte en virksomhed.
Jeg har længe søgt hele internettet ned for, hvordan man finder en god leverandør.
Min tanke var at sælge smykker og tøj. Ikke tøj med mit logo på, men tøj jeg selv ville kunne designe - det samme med smykkerne

Så mit spørgsmål er: Kender i nogen derude der ville kunne hjælpe, eller har i nogen tips til hvordan jeg kan komme videre?

Det er ikke noget hurtigt projekt, der er sjovt i en dag. Jeg intresserer mig meget for markedsføring, design og så videre, og har opbakning hjemmefra.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid godt med vilje og forståelse af, at det er noget der kan tage tid at bygge op. Det er IKKE vildt billigt at få produceret tøj i ægte eget design (modsat at tegne noget ?? og få det trykt på en no-nome T-shirt og mene det så er eget design :) )

Det er dels noget med at vide hvordan man tegner bekldning, viden om stof, syning og tilbehør og så skal der produceres prototyper - dyrt må du forvente samlet

Lidt samme med helt eget design af smykker og import af smykker fra Asien - er billig start men stor risiko for nikkel og andre skadelige stoffer

Det var så som om det kan du slet ikke, men du kan skam, hvis du har tid og stædighed nok OG den opbakning hjemmefra inkluderer noget med økonomisk støtte i starten

Du kan her læse om de tanker man kan løbe igennem når man skal starte op http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

Venlig hilsen John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)