Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sags- og tidsregistreringssystem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en ganske lille virksomhed, som i dag har et oldgammelt og ikke særlig brugervenligt system til at registrere sager og tider.

Vi søger noget nyt og brugervenligt - måske webbaseret - til erstatning. Og gerne forholdsvis billigt, da pengene pt. ikke er til det store.

Vores behov kan kort forfattes som følger:

Vi er mindre end 10 medarbejdere

Vi har 100+ virksomheder som kunder, der lejlighedsvis benytter os

Hver kunde kan have mere end én åben opgave ad gangen

Flere medarbejdere skal kunne registrere tid på samme opgave, om nødvendigt

Hver opgave skal naturligvis indeholde information om kunden, opgave, kontaktpersoner m.v.

Tid skal registreres på hver opgave med henholdsvis type af arbejdet og type af "honorar" - med det sidste mener jeg, om det er til normal takst eller f.eks. 50 % overtidsbetaling.

Sager skal kunne afsluttes, så der ikke længere kan køres timer på disse.

Ja, det er vel ganske kort, hvad vi har af behov. Derudover naturligvis forskellige behov for lister, f.eks. lister over afsluttede opgaver; lister over igangværende opgaver; lister over alle mine opgaver; og lignende.

Nogen, der har nogle anbefalinger?

På forhånd tak!

/ Uffe

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej xsois.

I skal helt klart have gang i Wrike. Det kan alt det du spørger om og mere til. Der er en lille læringskruve fra start ift. at bruge det korrekt. Men det er super fedt når i har et stort kunde kartotek.

Jeg tror du kan slippe med 10$ om måneden for at bruge det.

Mvh Mads.

Tilmeldt 9. Jan 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe!

Jeg er IT ingeniør studerende. Og det kunne nok være meget sjovt at kode et system til dig, som er præcis sådan som du gerne vil have det. Kan lave det både lokalt og web baseret eller som lukket system, og vi kan lave brugergrænsefladen som du ønsker den skal være, importerer og data direkte fra/til filer, sådan som du ønsker det skal håndteres. Du kan skrive til mig på max.den.store@outlook.dk :) Så kan jeg ihvertfald give dig et godt bud på det, og med mindre honorar(En flaske vin -ish da det er mere for at bruge fritiden fornuftigt end for at tjene penge)

MVH

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket økonomi system bruger i? Det er jo bygget ind i flere systemer allerede. Man kan blandt andet tilkøbe det til e-conomic

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Det afhænger af forskellige ting :) 

Der findes både generelle systemer som kan det meste og så findes der også special tilpasset systemer til den enkelte branche (i de større: rengøring, håndværk, service etc.). 

Så branchen ville helt sikkert give mening at komme ind på - så vi kan ramme rigtigt. Kan være den står her - og jeg bare har overset. 

Selv er jeg med til at lave sags- og tidsstyring til håndværkere i Minuba. Det kan jeg varmt anbefale - men om det er noget for dig, uden at kende behovet er ikke til at vide. 

Mvh

Steffen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Jeg er er netop blevet færdig med "Svensmarke Virksomhedssystem".
Systemet er et enkeltbruger-system, der kan købes til en pris af kun 500 kr., en gang for alle.
Det er udviklet i Visual Basic, afvikles via Excel 2016, og indeholder den projektdel du efterspørger, men er primært henvendt til håndværksvirksomheder o.lign.
hvor arbejdsløn registreres med såvel kr. som timer.
Time-registreringen er endnu ikke indarbejdet i systemet, men dette kunne være en god anledning.
En mulig løsning kan være at du og dine kolleger registrerer tidsforbrug m.v. i hvert sit særligt indrettede excel-ark, som så kopieres ind i Svensmarke-systemet og valideres her.
Du kan eventuelt læse mere om (os) på www.svensmarke.com og hvis du er interesseret i at fortsætte, tage kontakt til undertegnede.
Selve udviklingsopgaven vil være uden beregning, idet denne så vil skulle indgå i fremtidige versioner, men du kan have max. indflydelse på løsningen.
Mvh.
Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da ikke umiddelbart som om der er et imponerende udbud af simple løsninger her

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Det lyder da ikke umiddelbart som om der er et imponerende udbud af simple løsninger her

?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)