Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøj- og smykkeleverandør til (webshop?)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften,

Jeg hedder Mathias, og jeg er 15 år. 

Jeg er i gang med, at starte min egen (webshop?) - jeg ved ikke helt om det er en webshop endnu, for butikken er ''bosat'' inde på Facebook på en side.

Inden at jeg offentliggøre denne her side, så søger jeg en tøjleverandør. Min webshop vil primært bestå af t-shirts, sweaters og accessories (høretelefoner og smykker)

Min webshop vil IKKE komme til at bestå af mærkevarer, da budskabet med selve webshoppen er, at skabe et fællesskab af mennesker uden en stor pengepung - kunderne skal kunne komme tilbage til min webshop med en god oplevelse, og med tanken om at jeg har en god webshop. 

Nu hvor, at webshoppen IKKE kommer til at bestå af mærkevarer, så skal de varer som jeg køber af leverandøren logisk nok heller ikke være dyre. 

Jeg får stor inspiration prismæssigt inde fra www.rosegal.com

Jeg håber, at der er nogen der kan hjælpe mig i situationen! Tak.

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er webside fra USA kun inspiration eller vil du ramme priser på sammen måde. Tror det er svært og levere til de priser. En rigtig Dress i disse kvaliteter vil gå alt fra 150-900 krs afhængig af stof design og mængde.
Kom med en bud på hvor mange( hvis det er Tshirt Polo osv) så kan jeg hjælpe med noget her i DK

Tilmeldt 3. Aug 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så må jeg lige pointere at det KUN er t-shirts og smykker jeg har fået inspiration til prisen fra hjemmesiden :) 

Det ville være super fedt, hvis du kunne hjælpe, men er det sådan Polo t-shirts eller er det sådan Polo og t-shirts du mener?

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge kan arrangeres. send mig PB med antal og farver og størrelser du kan tænke dig.
Snart jeg har noget andet i linie også men kan godt være interessant hvis det her gik videre.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Indonesien og er ved at starte en shop op hernede fra som kommer til at handle lokalt og internationalt, detail og engros.
Jeg har indtil videre kontakt til 1 fabrik hernede som kommer til at sy alt vores tøj, så vi kan holde priserne helt i bund, men stadig god kvalitet.
Det giver bl.a. mulighed for at lave sit eget brand, da de kan sy alt, efter vores tegninger og anvisninger.

Hvis du er interesseret, er du meget velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk
Shoppen vi er i gang med at sætte op hedder www.dewifashionstyle.com og .dk
Jeg regner med at vi er oppe og køre inden for 1-2 mdr.

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Prøv at tjekke vores grossistside ud: www.chanti.com

Her vil du kunne finde en masse forskellige smykker, helt ned til 5 kr. stk, og ingen miminums kvantitet.

Dog skal man minimum købe for 1000 kr.

Det er ikke nogle mærkevareprodukter, dermed også meget billige, umiddelbart perfekt til dig tænker jeg.

Tjek den ud og lad mig vide hvad du synes!

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I skriver ikke hvilke forskellige materialer der er i jeres produkter ? 
Jeg tænker på folk har jo forskellige allergier osv. :) 

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Nu ved jeg ikke om det er vores hjemmeside du har kommenteret, men vi skriver i hvert fald inde under hvert produkt hvilket materiale der er brugt.

Alle vores smykker er lavet enten i sølv eller medicinsk stål, og er alle stemplet.

Ift. allergier forestiller jeg mig at du primært tænker på nikkel?

Nikkel kan du ikke 100% undgå i smykker lavet af ædelmetaller, der er en grænse i Danmark for hvor meget nikkel der må være i, men du kan ikke undgå det 100%.

Du kan kun undgå det ved at købe smykker i medicinsk stål f.eks.

Jeg håber det besvarede dine spørgsmål.

Tilmeldt 1. Sep 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg kan skaffe smykker fra det mærke der hedder Double Bone.

Prisen er dog ikke helt efter, hvad du foretrækker. Men hvis det skulle have din interesse, må du endelig sige til.

Mvh. Frederik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)