Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din konverteringsrate?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at se et helhedsbillede af hvordan konverteringsraten er i netbutikkerne. Jeg ved godt at det er individuelt alt efter hvad man sælger og hvor længe man har været i gang. Men for sjov for at se et overordnet billede Smile

 

Hvad er din konverteringsrate?

Hvor ligger dit gennemsnit for konverteringsraten de sidste 3 måneder?

  • 0-1% (27,4%)
  • 1-2% (31,5%)
  • 2-3% (17,8%)
  • 3-4% (1,4%)
  • 4-5% (1,4%)
  • 5-6% (1,4%)
  • 6-7% (1,4%)
  • 7-8% (2,7%)
  • 8-9% (1,4%)
  • 9-10% (0%)
  • Over 10% (1,4%)
  • Jeg aner det ikke (12,3%)
  • Totalt antal stemmer: 73
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

God afstemning Yes Det ser ud til, at der er en tendens til en lav konvertering. Det kan der jo være mange grunde til, men ligger man i den lave ende, skulle man måske til at begynde med at bruge lidt penge på optimering. Man betaler jo dyrt for at hive besøgende til butikken, så det er med at sælge til dem, når du har dem.

Konverteringsraten afhænger selvfølgelig også af hvordan man skaffer sine besøgende, så derfor kan en med 1% konvertering sagtens have en bedre bundlinie, end en som konverter 10%.

Men interessant afstemning Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende afstemning :)

Personligt så aner jeg det ikke, da jeg ikke har mulighed for at kunne måle det, selvom det ingenting kræver.

Er der nogle der kan give mig en god kontakt, til en person/firma som optimere hjemmeside, så konverteringsraten stiger?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det kan vi hjælpe dig med hos redeluxe. Var det ikke dig som havde været uheldig med en ny hjemmeside i en anden tråd? I så fald kan jeg fortælle at vi levere det bedste arbejde til den rigtige pris. Formålet er jo også at optimeringen sagtens kan tjene optimeringen hjem, ellers er det jo igen spildte penge.

Jeg vil gerne hjælpe dig videre, og du er velkommen til at kontakte mig her eller på dvk@redeluxe.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Ja, det har du helt ret i - den nemmeste måde at hæve sin konvertering på er eks. bare at sætte sine varer ned - det kan man så måske gøre en sæson eller to, før man drejer nøglen om, fordi der ikke er penge til nye varer. Medmindre man er i et marked som har en meget høj avance som dermed kan tåle det

Jeg synes at det mest interessante ved afstemningen er at der er nogen som har stemt »det aner jeg ikke«. Det overrasker mig egentligt.

Mange hilsener Helle

 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Jeg synes at det mest interessante ved afstemningen er at der er nogen som har stemt »det aner jeg ikke«. Det overrasker mig egentligt.

 

 

Det overrasker faktisk ikke mig, men det er jo næsten som at køre bil med bind for øjnene Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Blom:

Spændende afstemning :)

Personligt så aner jeg det ikke, da jeg ikke har mulighed for at kunne måle det, selvom det ingenting kræver.

Er der nogle der kan give mig en god kontakt, til en person/firma som optimere hjemmeside, så konverteringsraten stiger?

Prøv at kontakte Jesper Jørgensen. Du kan finde ham her på Amino!

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Ok der er delte meninger.....

Vi har eksisteret i 7 mdr. nu og ligger mellem 1 og 2%.

Er i fuld gang med at optimere - sidder med 49 siders forbedringer.

Så nu venter jeg bare på at vi stiger til 5% Stick out tongue

Jeg skal selvføøøølgelig nok vende tilbage og fortælle om resultatet.

Er fuldt ud klar over at Børnetøj er en af de hårdeste brancher, men vi kæmper og tror på det.

Positivt er der over 40% der kommer igen i shoppen, så nogen må kunne lide os - og vores små kurve. (i hvert tilfælde tolker jeg 40% som godt, men har som sædvanligt ikke noget at sammenligne med)

Forventende

Luise  

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har da også lige deltaget i statistikken, men vil sige, at det med konverteringsraten er branche-specifikt. F.eks. er der stor forskel på, om man sælger blomster, feriehusudlejning eller vindmøller på sin hjemmeside. Så man behøver ikke nødvendigvis være en fiasko fordi man har en konverteringsrate på 3%.

Just my 2 cents.

Mvh

Molvins

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)