Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturering af aftalt pension

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Som alm. fakturering ville jeg udregne min pension med i timelønnen.
Men hos en af mine nye faste kunder hvor der er lavet en skriftlig aftale om pension på kr 5.000 og med et varierende timeantal, mellem 100 og 130 timer pr. Måned er det lidt rodet.

Kan man uden problemer blot oprette en varegruppe som hedder pension og tilføje fakturaen?



Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En sådan aftale med med 99,9% sikkerhed medføre at SKAT helt korrekt siger, at du er ansat og slet ikke må fakturere med moms og benyttes selvstændiges fradrag

Selvstændige har IKKE noget der ligner pension og fakturerer slet ikke en sådan
Det er big-time problem at så mange lønmodtagere fakturerer og det er høj prioritet hos skat, og det bliver let DYRT at blive knaldet

Det er IKKE frit valg om man er lønmodtager eller fakturerer https://johnhannover.blogspot.com/2018/09/lnmodtager-eller-fakturere-som.html 

Du er i klar fare her alt du beskriver skriger på lønmodtager

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som om du er ansat og ikke burde fakturere. John ramte hovedet på sømmet, det kan blive rigtig dyrt for dig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)