Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med keywords...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 19. Aug 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej iværksættere

Jeg har i denne uge oploadet min hjemmeside, men kan se, at den ikke er at finde mellem de keywords, som jeg har sat på i SEO. Den er oprettet i Wordpress.

Mit firmanavn er vitaminthy og hjemmesiden hedder det samme.

Jeg sælger kunst, og vil naturligvis også gerne findes under gallerier, malerier, indretning etc.

Gode råd modtages med glæde :)

Kh
Vita
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok lige give Google tid til at have crawlet din side som det første og hvis du bruger brede søgeord vil en ny side havne i bunden, fordi Google selvfølgelig rangerer de sider med mest aktivitet og besøg først. Det tager mere end en uge at kravle op af ranglisten Big Smile

Fra Thisted
Tilmeldt 19. Aug 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit svar. Jeg må nok væbne mig med tålmodighed 😅. Derudover overvejer jeg desuden at bruge adds mv.
Vh
Vita
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO er langt mere end bare at indsætte søgeord på siden. Jeg vil anbefale dig at læse det her https://moz.com/learn/seo/what-is-seo

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af at sige det, men chancen for at du får succes med SEO hvis din viden er lille er meget meget begrænset.

Enten skal du bruge rigtig meget tid på at sætte dig ind i SEO, eller også find en god partner og betal dig fra det.

Du skal seriøst overveje om det er det rigtige at bruge tid eller penge på for dig. 
Hvis det kun er et lille hobbyprojekt - så ville jeg lade SEO ligge, fokusér på dine malerier, og forsøg i stedet at komme på udstilling i stedet, der er eksempelvis mange firmaer der gerne vil udstille kunst i en periode.

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver, så kan det blive svært med SEO, hvis din kundskab på emnet er lav eller meget lav - oftest kan du lave mere skade end gavn, og når du en dag hyrer en SEO ekspert ind for at løfte opgaven, så vil det blive endnu dyrere, da mange ting må rettes til. 

Det mange gør, er at konsulter med et SEO bureau eller en SEO ekspert, for at få retningslinjerne og strukturen på plads, du kan lave meget SEO ud fra dette, som mest sandsynligt, vil give nyttige resultater.

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan tage google alt fra dage til uger at indexere din side.  Giv den lidt tid :)

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vita

Hvis jeg var dig ville jeg som det første få oprettet dit site på forskellige kunst relevante sites.
Evt. få nogle kunstforeninger eller lign. i dit netværk til at linke til din side.
overvej at tilmelde dig forskellige firma kataloger hvor du kan skrive lidt om din virksomhed.

Det tager højst et par timer og er rigtig godt givet ud her i starten :)

Mvh. Jon

Tilmeldt 13. Jun 22
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bruger Wordpress, så brug plugin Yoast SEO premium, den virker meget godt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)