DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance klausul mod ansættelse?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino

Jeg er freelancer ved en kunde, som er en opgave jeg har fået i gennem et agent bureau.

Med nedenstående klausul, kan jeg så tage ansættelse ved kunden? Altså som privat person og ikke som freelancer.

1. Non-solicitation clause

1.1 For a period of one year after the Freelancer’s latest invoice date, the Freelancer will not take up assignments, neither directly nor indirectly, at any Customer at which the Freelancer has been engaged through the Company.

1.2 The Freelancer will not take up any assignment, neither directly nor indirectly, at any Customer to which the Company has introduced the Freelancer’s services for a period of one year after the introduction. Prior to introducing the Freelancer’s services to a Customer, the Company is obliged to obtain the Freelancer’s accept.

1.3 Obligations according to 1.1 include the Customer’s mother, sister and daughter companies and cover any mother, sister and daughter companies of the Freelancer.

På forhånd tak for jeres hjælp!
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The freelancer dækker og dig hele vejen rundt som cpr, cvr med den tekst efter min mening

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)