Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videresalg af brugt tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 22
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Netværk. Håber i kan hjælpe mig med at få en bedre forståelse af videresalg af brands.

Hvis jeg opretter en hjemmeside og gerne vil sælge brugt tøj eks. Fra mærker som LEVIS, h&m mv. må jeg så godt sælge dette på min webshop uden samtykke fra de store brands? Og er der noget jeg skal være særlig opmærksom på ifm dette? :)

Vh
Nicolai
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46501
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

NicoG:
Hej Netværk. Håber i kan hjælpe mig med at få en bedre forståelse af videresalg af brands.

Hvis jeg opretter en hjemmeside og gerne vil sælge brugt tøj eks. Fra mærker som LEVIS, h&m mv. må jeg så godt sælge dette på min webshop uden samtykke fra de store brands? Og er der noget jeg skal være særlig opmærksom på ifm dette? :)

Vh
Nicolai

ja det må du gerne. Så længde dine indkøb af mærkevarer er fra EU og - her jo så også brugt, så er der ikke krav om nogen form for tilladelse fra mærkevare ejerne men - du må ikke bruge deres logo eller deres billeder eller tekster, så det må du selv skae

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Jan 22
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John! Tusind tak for dine altid værdifulde svar - det er jeg go mange andre super glade for :)

Skal det forståes således at jeg godt må lægge et billede op på min hjemmeside med blusen mef logo på, men st jeg blot ikke må bruge de varerbilleder som de har taget? Og må jeg godt skrive eks: stand: brugt , mærke: Ralph lauren på min hjemmeside inder beskrivelse?
Og må jeg i reklame på evt insta skrive at der er kommet nye varer fra eks. Cha cha på lager?

Vh
Nicolai
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46501
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

NicoG:
Skal det forståes således at jeg godt må lægge et billede op på min hjemmeside med blusen mef logo på, men st jeg blot ikke må bruge de varerbilleder som de har taget? Og må jeg godt skrive eks: stand: brugt , mærke: Ralph lauren på min hjemmeside inder beskrivelse?
Og må jeg i reklame på evt insta skrive at der er kommet nye varer fra eks. Cha cha på lager?
det må du ja, så længe det er egne billeder  og du ikke tager logotype osv fra mærkevaren, men blot skriver navnet uden at give indtryk af af Cha cha eller RL står bag

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)