Hov, så kom der sørme en masse. Tak for det :)
@Angrybird: Tak for rosen :)
@Mikael: Jeg syntes ikke 100-vis af kategorier vil gøre noget godt for siden. Jeg syntes mere det vil gøre den uoverskuelig. Men jeg vil løbende overveje om der skal tilføjes flere kategorier, men indtil der kommer en del flere opgaver tror jeg ikke behovet er der. Der er ingen grund til at have alt for mange tomme kategorier liggende :)
@Rasmus: Priserne på opgaverne ligger på 80, 160, 320 og 480. Så der er stadig mulighed for at handle for en del under 500 kr. Jeg havde store overvejelser omkring prisniveauet, men kom til den konklusion at der ikke er særligt mange i Danmark der vil lave noget for $5 (~30 kr.). Når gebyr, moms og skat er trukket fra vil der være en 5-10 kr. tilbage til sælgeren. Det tror jeg ikke man kan få noget særligt for her i Danmark.
Jeg henvender mig mest til sælgerne. Det er helt bevidst. Jeg tror konceptet vil fungere bedst hvis sælgerne kan inspirere køberne. Det kan jo sagtens være de kan finde på noget, som køberen ikke vidste de havde brug for. Hvis man fokusere for meget på køberne, tror jeg at sælgernes kreativitet ville forsvinde en smule. Men det er løbende noget jeg skal have fokus på. Jeg er enig med dig i, at den måske slet ikke fokuserer på køberne som den er nu. Det vil jeg arbejde videre med :)
@uffehs: Den funktion ligger faktisk nederst i venstre side :)