Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du gøre for under en plov?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Jeg har netop lanceret mit nye site – http://underenplov.dk

Det handler kort sagt om formidling af køb og salg af tjenesteydelser, hvor alle ydelser sælges for under 500 kr.

Alle kan både sælge og købe, så det er bare at komme i gang :)

Feedback er meget velkommen :)

Mvh
Mads

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 16:02

Prøver lige at 'bumpe' engang og se om nogle vil give lidt feedback :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:07

Mads hvorfor lavede du ikke en dansk version af fiverr.com :)

Nå jamen tilbage til sagen.. Fed idé... OK design.. Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige :) Jamen jo fed idé..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15

hvorfor ikke lave 100 vis kategorier 

lave 20 hoved emmer 

under emmer alle mulig derved får folk en ide om hvor mange forskellige ydelser man kan tilbyde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:20

Efter at have tjekket både din side og fiverr ud synes jeg måske at du skyder lige højt nok med beløbet.

Jeg kan sagtens finde på at smutte forbi fiverr.com bare for at se hvad de har og måske oven i købet lave et par impulskøb fordi prisen er så latterlig lav.

Med 500  kr har jeg det lidt anderledes. Den mængde penge bruger jeg kun hvis jeg allerede ved hvad jeg vil have, også vil jeg kun smutte ind forbi din side hvis jeg med stor sikkerhed vidste at jeg kunne finde denne hjælp derinde. Så i mine øjne kræver det rigtigt mange tilbud derinde før at siden har værdi.

Og hvem henvender du dig til? Med overskriften "Hvad vil du gøre for en plov" henvender du dig til sælgerne mere end køberne, jeg tror du måske skal gå den anden vej rundt og henvende dig til køberne, så burde sælgerne komme af sig selv. Hvad er det jeg som køber får på din side?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 16:28

Rasmus Fredslund Hansen:
Og hvem henvender du dig til? Med overskriften "Hvad vil du gøre for en plov" henvender du dig til sælgerne mere end køberne, jeg tror du måske skal gå den anden vej rundt og henvende dig til køberne, så burde sælgerne komme af sig selv. Hvad er det jeg som køber får på din side?

Helt enig! Tror det kunne være en fordel også at lade køberne efterspørge hvad de mangler. Ex. med en "Jeg søger en der kan ..." boks. 

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 16:44

Hov, så kom der sørme en masse. Tak for det :)

@Angrybird: Tak for rosen :)

@Mikael: Jeg syntes ikke 100-vis af kategorier vil gøre noget godt for siden. Jeg syntes mere det vil gøre den uoverskuelig. Men jeg vil løbende overveje om der skal tilføjes flere kategorier, men indtil der kommer en del flere opgaver tror jeg ikke behovet er der. Der er ingen grund til at have alt for mange tomme kategorier liggende :)

@Rasmus: Priserne på opgaverne ligger på 80, 160, 320 og 480. Så der er stadig mulighed for at handle for en del under 500 kr. Jeg havde store overvejelser omkring prisniveauet, men kom til den konklusion at der ikke er særligt mange i Danmark der vil lave noget for $5 (~30 kr.). Når gebyr, moms og skat er trukket fra vil der være en 5-10 kr. tilbage til sælgeren. Det tror jeg ikke man kan få noget særligt for her i Danmark.

Jeg henvender mig mest til sælgerne. Det er helt bevidst. Jeg tror konceptet vil fungere bedst hvis sælgerne kan inspirere køberne. Det kan jo sagtens være de kan finde på noget, som køberen ikke vidste de havde brug for. Hvis man fokusere for meget på køberne, tror jeg at sælgernes kreativitet ville forsvinde en smule. Men det er løbende noget jeg skal have fokus på. Jeg er enig med dig i, at den måske slet ikke fokuserer på køberne som den er nu. Det vil jeg arbejde videre med :)

@uffehs: Den funktion ligger faktisk nederst i venstre side :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:18

Mads Jensen:
@uffehs: Den funktion ligger faktisk nederst i venstre side :)

Beklager! Jeg sidder vist og sover :)

Ellers synes jeg din sides design og brugervenlighed er rigtig fint - held og lykke med den!

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 17:02

Ingen problemer :)

Tak for ros, det varmer her i efterårskulden :)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 17:22

Med fare for at nogle vil tage sig til hovedet, over mit manglende kendskab til fagudtryk, hopper jeg ud på dybt vand og vil på bedste vis, beskrive noget jeg oplever som værende et problem:

Når du går på fra en laptop, virker sidens format al for stor. Jeg skal scrolle frem og tilbage, for at danne mig et overblik - allerede der er min tålmodighed røget, når jeg ikke kender siden (eller nødvendigvis mit behov).

Jeg ville indsætte nogle farver (udover blå). Personligt synes jeg, at designet virker lidt stift og kedeligt.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)