Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMYKKE LEVERANDØR

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 22
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netværk. Jeg er sprunget ud i smykkebranchen, men står pt. Lidt på bar bund efter leverandører hertil. Jeg havde en på hånden, men de måtte dreje nøglen rundt. Så sælger du smykker eller kan du sparke en dør ind for mig - så kvittere jeg med kyshånd.

rigtig god dag.

Vh

Nicolai

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare smykker generelt, eller leder du efter noget specielt? 

Tilmeldt 1. Jan 22
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bernard. Ikke noget specifikt. Er ved at opbygge en webshop med smykker, så alt tages i mod til en dialog :)

Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt fedt. Jeg er ikke selv i smykkebranchen, men jeg elsker at købe dem, så der har jeg selvfølgelig en smule erfaring du måske kan bruge.

Den klassiske leverandør jeg støder på i Danmark er BNH Kædevarer ApS. Går du ind i en guldsmed og skal købe noget de ikke har i butikken finder de BNH-mappen frem.

Jeg ville kigge i retning at Jacoje, Hawaii Rope Chains osv. De driver også salg af smykker igennem webshops, dog ovre i USA, og er i dag også rimelig store blandt smykkeentusiaster i USA. Kvaliteten er i top og priserne er de bedste på markedet. Jeg køber udelukkende kun guldsmykker hos Jacoje og HRC nu, da danske guldsmede enten ikke kan eller vil konkurrere på de priser. Med smykker fra begge shops, kan jeg hvert fald sige de nok bruger samme leverandør. Skulle du lave samme setup og sørge for at vi slipper for efterregning på moms og told, så ville du nok kunne sidde ganske udemærket på det europæiske marked. Jeg ville da nok overveje at blive kunde. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)