Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til rejseguide side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med en ide om at starte en side, hvor jeg vil hjælpe folk med at rejse til New Zealand, det kan være bare at rejseideer, Working Holiday eller udveksling på uni.

Min ide er at lave en løsning, hvor folk kontakter mig og jeg så kan rådgive/guide folk til fx VISUM Bank, Skat, SIM, Job, Bolig, forsikring mm. samt generalle tips til at rejse rundt i New Zealand. Altså at jeg rådgiver/guider folk, og de selv køber tingene.

Vil dette kræve noget specifikt, udover at jeg selvfølgelig skal have oprettet et CVR og hjemmeside?

På forhånd tak

Hilsen Mikkel

 

 

Tilmeldt 24. Jan 23
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
PostM99:

Hej


Jeg går med en ide om at starte en side, hvor jeg vil hjælpe folk med at rejse til New Zealand, det kan være bare at rejseideer, Working Holiday eller udveksling på uni.


Min ide er at lave en løsning, hvor folk kontakter mig og jeg så kan rådgive/guide folk til fx VISUM Bank, Skat, SIM, Job, Bolig, forsikring mm. samt generalle tips til at rejse rundt i New Zealand. Altså at jeg rådgiver/guider folk, og de selv køber tingene.


Vil dette kræve noget specifikt, udover at jeg selvfølgelig skal have oprettet et CVR og hjemmeside?



På forhånd tak


Hilsen Mikkel


 


 



Hvad vil du tjene penge på? Altså hvis du vil tjene penge?

Hilsen
Mette
Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar.

Jeg vil tjene penge på at hjælpe/guide folk igennem hvordan de skal gøre, hvis de skal på Working Holiday i New Zealand. Dette kan nemlig være utrolig forvirrende i forhold til job, skat, bank, sim kort, forsikring, visum, bolig mm. Jeg har selv købt en lignende service gennem Kilroy, og kan se Travelalott også har denne service, og må ærligt indrømme at jeg faktisk er en smule skufftet, da dem der har hjulpet mig egetnlig ikke har vidst det store, samt at jeg synes at de har misset meget information. Og det her jeg tænker min service kommer ind i billedet, da jeg rent faktik har prøvet at være igennem alle de ting, som andre Wokring Holiday deltagere også skal igennem. 

Jeg føler derfor at jeg kan tilbyde en bedre service, da jeg rent faktisk har oplevet det, og har et indgående kenskab. 

Men vil denne service kræve noget specifikt, udover at jeg selvfølgelig skal have oprettet et CVR og hjemmeside? Jeg skal ikke være medlem af Rejsegarantifonden vel?

Hilsen Mikkel

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen særlig krav til din aktivitet, så du skal ikke være medlem af eller registreres hos rejsegarantifonden.

Jeg vil dog anbefale dig at tegne en forsikring der dækker ansvar som følge af rådgiving, GDPR og ligende.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

PostM99:
Jeg skal ikke være medlem af Rejsegarantifonden vel?
ikke hvis du ikke sælger pakkerejser nej, og det lyder det ikke til som du beskriver det - det er en service du leverer blot

Jeg kan dog godt frygte lidt, at hvis det alene er working holiday New Zealand , så er der ikke stort kunde underlag, og du skal regne med, at det i dag let i faste omkostninger kan koste 10.000 kr at have CVR - Bankens årsgebyr/månedsgebyr er let 5.000 kr som er UDEN fradrag i virksomheden og dertil . hvis du kommer i størrelse til kommende digitale bogføringslov - nok samme til regnskabsprogram og så ville jeg måske nok have en forsikring på hvis du driver det i personlig virksomhed.
Kan du føre mange flere lande på, så tror jeg mere på den, men god vind med det i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)