Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - fragt? Post DK? Bring? GLS?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer!

Jeg vil rigtig gerne høre fra webshopejerne, hvilke fragt-firmaer i bruger - og til hvilke priser? Hvor leverer i pakkerne - kommer de og henter dem? Og jeres generelle følelse af samarbejdet mellem jer og jeres fragt-partner.

Jeg skal sende flere pakker om dagen i fremtiden. Hvem skal jeg vælge - og hvem er billigst?

Er helt rookie. Tak på forhånd!

Mvh,

Casper Jensen. 

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

 

Jeg har eksperimenteret med forskellige fragtløsninger de sidst syv år, men er her i år gået tilbage til Post DK. Det er helt klart den mest fleksible fragtløsning, og man har også mulighed for at få nogle ok priser i takt med at man sender flere pakker. Og så fungerer det nye PacSoft labelsystem heldigvis rigtig godt, i modsætning til det gamle Webpack system, som ofte var ramt af fejl og nedetid.

Jeg kører selv op med pakkerne på vores lokale Erhvervspostcenter, som har åbent alle hverdage fra 15-18. Der er altid så søde og hjælpsomme deroppe :-).

Mht. priserne, så bliver de beregnet individuelt, alt efter hvor mange pakker man sender eller forventer at sende.

Held og lykke med din nye webshop! :-)

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise (og Casper),

Kan du fortælle lidt om de priser du betaler? Bare sådan cirka, uden at røbe for mange forretningshemmeligheder selvfølgelig :-)

Hilsen Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

 

Det er lidt komplekst, for det afhænger jo af vægt og hvilken fragtløsning kunden vælger (Med eller uden Omdeling, Erhvervspakke osv.). Desuden bliver priserne justeret løbende, så de matcher Volumen.

Jeg mener at mine satser p.t. starter ved lidt under 35,- kr. for småpakker uden omdeling. Til gengæld synes jeg, at jeg betaler alt for meget for Erhvervspakker. Denne kategori er således også meget kompleks, fordi de bliver volumenberegnet + der er dieseltillæg osv.

 

 

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakker priserne hos Post Danmark med en okay aftale giver ca 30 % i rabat på pakker med omdeling og uden omdeling i forhold til privatpakker priser. (ved forsendelse af cirka 20 pakker om måneden)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Rytterkompagniet Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger også Post Danmark hér.

Dog af og til GLS ved større pakker.

VH

Frederikke

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vi har prøvet Post Danmark samt GLS, hvor Post Danmark passer bedst til os.

vores pakker bliver afhentet dagligt uden omkostninger og prisen for pakker er rimelig. du kan få vores pris oplyst ved at kontakte os privat.

vi sender 100-200 pakker pr. Dag, hvilket har betydning for prisen.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk!

Tusinde tak for svar.

Hvis jeg skal sende ca 2-5 pakker om dagen, hvad tror I så, Post Danmarks priser vil ligge på? Har i nogle eksempler i vil ud med? 

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ringer du ikke bare til dem og få en nøjagtig pris, eller læser svarerne ovenfor, det er jo både nævne priser for ca 20 pakker om måneden og mellem 100 og 200.

De er meget flinke at snakke med, 70 10 01 15

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra Randers
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Fra  L-living Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Vi er også forholdsvis ny startet, 2013. Vi er startet med begge dele altså Post DK og GLS. Det giver den største fleksibilitet for kunderne.

GLS er lidt billigere på nogle pakke størrelse, men så er post DK det på andre. Ulempen ved at have begge er selvfølgelig at der skal mange pakker til hver dag for at få gode priser fra begge.

Begge har online service og label programmer, Pacsoft fra post DK virker bedst.

Held og lykke med shoppen.

Ove Aagaard

Med venlig hilsen

Ove Aagaard - www.l-living.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)