Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab til Tyrkisk chat site søges

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden dertil ligger nok bare at jeg ikke gider at bruge min tid på at diskutere noget, som er out of my targets, jeg har søgt på en programmør også førte samtalen ud på hvem der havde succes samt og hvem dit dat dut.
Jeg har ikke tid til at skrive lange baner som dig, jeg har mange andre projekter i gang, utrolig du kan være så aktiv samtidig dine forretninger kører.
Jeg kan rose for dine positive ord om Tyrkiet. Jeg leder efter en programmør andet er denne her topic ikke åbnet for.
Så skulle der lige være et par der skulle komme med alt muligt sikkerhed for deres danske medarbejder holding + datterselskaber. Det hele er kørt så meget op, at allerede nu, føler jeg at med de skarpe angreb på at få en programmør LOST. Så jeg kører sagen på egen hånd og ved lige præcist hvad jeg skal gøre for at køre det selv.
Din diskussion om dating ordet samt pengene til TV osv osv. De her ting er bagateller for folk der har de rigtig kontakter.
Men i og med ikke sagt, hvor kritisk folk er mht. partnerskaber samt mistro til hinanden, så den bedste måde og sikreste måde er at man løber med flaget selv, om der så dukker investorer op i fremtiden, det må tiden vise.
Det den konklusion jeg er nået frem til.
Tak til alle der har bidraget med jeres synspunkter.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Hr. Direktør,  kan seriøst kun grine af din seneste besked, du er rigtig dygtig til at modsige dig selv.

Jeg har ikke mere at sige.

Men held og lykke med projektet.

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Design4u, prøv lige at tage fat i dine opslag, allesammen er fyldt med kritik, har du aldrig tænkt på hvad du selv skriver til folk ?
Jeg hopper ikke af mine ord eller modsiger noget som helts, men jeg gider  ikke at høre på kritik og brok og dårlig ånde hele tiden. Jeg føler mig ikke som direktør, men jeg har erfaring nok til at køre det her selv, ligesom du efter sigende er i Istanbul og har 3 forretninger i gang hr Direktør. VEd ikke om du får løn får at puste fra siteop herinde, men noget samarbejde må du da have siden du er så aktiv herinde.
Jeg vil ikke have flere dis med dig, er en voksen og moden person til at tåle de ting du skriver, men skriv mere kontruktivt i stedet for at være direkte. 

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)