Fysioterapiens svar på Netflix

Oprettet: 25. maj 2018 13:24 - Sidst rettet: 25. maj 2018 13:24 - Vist 237 gange

Jeg vil gerne:

Have en investor

Jeg er i følgende branche(r):

  • Biotek, Medico & Sundhed

Status

Har omsætning

Jeg skal bruge

1.500.000 kr.


Jeg skal bruge penge til:

Stiftelse af APS
Danne en professionel bestyrelse
Ansætte folk på følgende positioner på projekt vilkår:
Tekstforfatter
Multimedie designer
Social medie firma
Oversætter
Fysioterapeuter der kan service kunderne online - Online portalen eksisterer allerede. Men mangler momentum.

Online salg er globalt i eksplosiv vækst.
Udgifter til sundhed og sygdomsydelser i de offentlige, såvel som i de private budgetter er i eksplosiv vækst globalt.
Lave omkostninger og fleksibel virksomhedsstruktur
Kan oversættes til alle sprog

I henhold til punkt 1 & 2 så er de offentlige “sundhedsudgifter” i markant stigning i alle OECD lande. (Se graf side 13). Privat brugte danskerne 2,2 mia. kr af egen lomme. 4 gange så meget som i 1990’erne.
»Vi går og tror, at der ikke er brugerbetaling på sundhedsydelser. Men vi er rent faktisk det land i EU, hvor befolkningen betaler mest,« siger sundhedsøkonom Jakob Kjellberg fra DSI Institut for Sundhedsvæsen.
Ifølge ham betaler hver dansker i gennemsnit 3.000 kr. årligt for sundhedsydelser. Heraf tegner medicin, tandlæge og briller sig for størstedelen af udgiften.
Antallet af personer med en sundhedsforsikring er vokset med knap 43.000 fra 2015 til 2016. Således havde 1,86 mio. personer i 2016 en sundhedsforsikring. (Se graf side 14).
Punkt 3 & 4: JMG PHYSIO er bygget til at kunne kopieres 10.000 gange. Tænk fysioterapiens McDonald eller Jysk Sengetøjslager. Altså en franchise model på den fysiske del af JMG PHYSIO. Derudover er JMG PHYSIO også et online univers. Tænk her fysioterapiens Netflix model. JMG PHYSIO kan oversættes til alle sprog. Økonomisk er JMG PHYSIO bygget op efter princippet om at kunderne betaler upfront, altså at der en positivt cash flow cyklus.
Online universet kræver få resourcer og kan nå verden rundt fra en pc. Franchise modellen gør at investeringerne hviler på dem der køber konceptet. 

Punkt 5: JMG PHYSIO er grundlagt af Klaus Jørgensen, som har mere end 14 års erfaring indenfor sundheds og sygdomsindustrien. Heraf 9 år som klinikejer. Fokus er udelukkende at skabe skalerbare produkter til et marked der hungrer efter mere.3,4 mio. danskere køber varer eller tjenester på internettet. Det svarer til, at tre ud af fire danskere i alderen 16 til 89 år har handlet på internettet inden for det seneste år. Det er lidt flere end året før, hvor der var lidt over 3,3 mio. danskere, der havde handlet online inden for det seneste år. Væksten i e-handel skal findes blandt den del af befolkningen, der er 35 år eller ældre (se graf på side 15).
Punkt 6: JMG PHYSIO har et godt ry - I henhold til punkt 1 & 2 så er de offentlige “sundhedsudgifter” i markant stigning i alle OECD lande. (Se graf side 13). Privat brugte danskerne 2,2 mia. kr af egen lomme. 4 gange så meget som i 1990’erne.
»Vi går og tror, at der ikke er brugerbetaling på sundhedsydelser. Men vi er rent faktisk det land i EU, hvor befolkningen betaler mest,« siger sundhedsøkonom Jakob Kjellberg fra DSI Institut for Sundhedsvæsen.
Ifølge ham betaler hver dansker i gennemsnit 3.000 kr. årligt for sundhedsydelser. Heraf tegner medicin, tandlæge og briller sig for størstedelen af udgiften.
Antallet af personer med en sundhedsforsikring er vokset med knap 43.000 fra 2015 til 2016. Således havde 1,86 mio. personer i 2016 en sundhedsforsikring. (Se graf side 14).
Punkt 3 & 4: JMG PHYSIO er bygget til at kunne kopieres 10.000 gange. Tænk fysioterapiens McDonald eller Jysk Sengetøjslager. Altså en franchise model på den fysiske del af JMG PHYSIO. Derudover er JMG PHYSIO også et online univers. Tænk her fysioterapiens Netflix model. JMG PHYSIO kan oversættes til alle sprog. Økonomisk er JMG PHYSIO bygget op efter princippet om at kunderne betaler upfront, altså at der en positivt cash flow cyklus.
Online universet kræver få resourcer og kan nå verden rundt fra en pc. Franchise modellen gør at investeringerne hviler på dem der køber konceptet. 

Punkt 5: JMG PHYSIO er grundlagt af Klaus Jørgensen, som har mere end 14 års erfaring indenfor sundheds og sygdomsindustrien. Heraf 9 år som klinikejer. Fokus er udelukkende at skabe skalerbare produkter til et marked der hungrer efter mere.3,4 mio. danskere køber varer eller tjenester på internettet. Det svarer til, at tre ud af fire danskere i alderen 16 til 89 år har handlet på internettet inden for det seneste år. Det er lidt flere end året før, hvor der var lidt over 3,3 mio. danskere, der havde handlet online inden for det seneste år. Væksten i e-handel skal findes blandt den del af befolkningen, der er 35 år eller ældre (se graf på side 15).
Punkt 6: JMG PHYSIO har et godt ry


Her er lidt om mig/os:

År 1:
Færdiggørelse af den danske online portal.
Lære kundernes behov og reaktionsmønstre.
År 2:
Oversættelse og markedsføring i engelsk talende lande.
År 3:
Oversættelse og markedsføring i Kina.
År 5:
Konsolidering af virksomheden
Videresalg til større investor
Opbygge nyt koncept

Tidligere medejer af Guldborgsund Fysioterapi. Udviklede klinikken fra 2,5 ansatte til samlet 6 fastansatte og 3 timelønnede medarbejdere.
14 års erfaring inden for sundheds og sygdomsvæsnet.
Brænder for ideen og drømmer om at opnå målet for JMG PHYSIO.
Ansvarlig for udførsel af planen.

Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
OK Læs mere